Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@12:39:20 GMT

شاهکار پارک کردن خودرو / خوب شد این زن راننده بولدوزر نشد!!+فیلم

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۴۶۵۳۶

‍‍‍‍‍‍

رکنا: دوربین‌های مدار بسته تصاویری را شکار کرده اند که یک راننده زن قصد دارد خودروی شخصی خود را پارک کند که با یکی از خودرو‌های پارک شده به شدت بر خورد می‌کند.

حجم ویدیو: 1.81M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30

دوربین‌های مدار بسته تصاویری را شکار کرده اند که یک راننده زن قصد دارد خودروی شخصی خود را پارک کند که با یکی از خودرو‌های پارک شده به شدت بر خورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فیلم دیده می‌شود که راننده بسیار ناشی بوده چرا که بعد از تصادف Crash نخست، سعی می‌کند خودرو را از محل پارک خارج کند که دنده عقب ماشین را به دیوار می‌کوبد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تصاویر دردناک از وضعیت وخیم ایرانی ها در مرز صربستان و کرواسی ! دختر دانشجو در خانه مجردی اش سلاخی شد+عکس افزایش حقوق کارکنان در سال ۹۸ چه مقدار پیش بینی می شود؟ بار دیگر دست دولت در جیب مردم / روحانی هم بنزین را گران می کند فیلم لحظه بلعیده شدن دو زن در خیابان + تصویر جسد تکه تکه شده نوزاد ناخواسته در ساک ورزشی زن جوان + عکس قاتل زیبایی پوست را بشناسید اکسیر جوانی برای طول عمر بیشتر تجاوز وحشیانه به 9 زن توسط شیطان صفتی با ریش نارنجی +عکس ترفندهایی برای روشن کردن پوست دست و پا مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مرگ هانیه و فاطمه در اهواز مرموز است! / کالبد شکافی فاش می کند! +عکس همخوابی شیطانی ستاره فوتبال با دختر 12 ساله داخل ماشین +عکس نجات پسربچه از چنگال راننده شیطان صفت + فیلم ضرب و شتم زن جوان توسط مرد شیطان صفت در خیابان خلوت + فیلم شناسایی مرد زن نما در میان زائران مراسم اربعین + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه فیلم تصادف Crash خودرو فیلم نامه زن چینی خودروی شخصی عکس فیلم ایران دختر من دستگیر شد دوست پسر پدر قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۶۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

صبح امروز، تیتر «گزارش یک شهروند از قتل عام درختان توسط شهرداری» در فضای مجازی خبرساز شد. در این فیلم، نشان داده می‌شود که تعداد زیادی درخت، در ضلع غربی باغ موزه قصر، درست در مجاورت دیوار نیروی انتظامی، این درخت‌ها قطع شده اند.

 رکنا خبر داد این درختان دچار آفت و خشک شده بودند. برای این درختان در کمیسیون ماده ۷، مجوز قطع صادر شده است. 

مشخص شده است که این قطع درختان، به جهت رفع خطر، به منظور آسیب نرسیدن به شهروندان انجام شده است.

منبع: رکنا

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن غوغا به پا کرد! /عکس
  • شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه پکن غوغا به پا کرد! /عکس
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته (فیلم)
  • فیلم/ لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته