Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@03:15:59 GMT

حل مشکل مسکن مهر کوزو ترکیه

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۴۶۸۴۸

حل مشکل مسکن مهر کوزو ترکیه

خبرگزاری تسنیم: حبیب‌الله چاغروندی با اشاره به این‌که پروژه‌های مسکن مهر پردیس دچار مشکل مالی شده است، اظهار کرد: این مشکلات در فاز ۱۱ پردیس (کوزو) باعث کُند شدن روند ساخت و ساز واحد‌ها و تکمیل آن‌ها شده است.

وی بیان کرد: با توجه به مسائل اقتصادی که در کشور روی داده، پیمانکاران مسکن مهر نیز به همین دلیل دچار مشکل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت‌ها، پیمانکاران برای تهیه اقلام و و لوازم مورد نیاز دچار مشکل شده‌اند و این مسئله باعث کُند شدن روند ساخت واحد‌های مسکن مهر شده است.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان این‌که با وجود مشکلات مالی پروژه‌های مسکن مهر پردیس تعطیل نشده است، اظهار کرد: برای حل مشکلات مربوطه با پیمانکاران جلساتی برگزار شده، در این راستا روز گذشته بیش از ۱۰۰ پکیج تحویل متقاضیان مسکن مهر فاز ۱۱ (کوزو ترکیه) شده است.

چاغروندی گفت: در رابطه با مسکن مهر کوزو هم نمی‌گوییم مشکل ندارد، اما با توجه به مذاکرات انجام شده مسائل با پیمانکار این فاز نیز در حال حل و فصل است.

وی یادآور شد: کار نصبیات فاز ۱۱ باقیمانده و کار محوطه سازی و آماده‌سازی نیز در حال انجام است.

منبع: فردا

کلیدواژه: مسکن مهر مسکن مهر کوزو ترکیه پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۶۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند ۱۷۱ هکتار از اراضی ملی پردیس صادر شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جنتی پیش از ظهر جمعه گفت: ۱۷۱ هکتار سند اراضی ملی پلاک ۲۱۷ فرعی از ۲۶ اصلی موسوم به «گل خندان» پردیس به نام دولت و به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن صادر شد.

وی گفت: طی دو سال اخیر تلاش‌های زیادی کردیم که برای این اراضی سند بگیریم و لازم به ذکر است که ارزش این اراضی بالغ بر ۸۵ هزار میلیارد ریال است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران اضافه کرد: یکی از وظایف وزارت راه و شهرسازی‌ها اخذ سند برای اراضی ملی است و این امر باعث می‌شود که راحت تر و با اهرم قانونی برای حفظ بیت المال به مبارزه با زمین خواران بپردازیم.

کد خبر 6089021

دیگر خبرها

  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری
  • مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • سند ۱۷۱ هکتار از اراضی ملی پردیس صادر شد
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است