Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، عادل عبدالمهدی، نخست وزیر جدید عراق، تا انتخاب وزرای دفاع و کشور، مسئولیت اداره این وزارتخانه‌ها را خودش بر عهده خواهد داشت.

از سوی دیگر، او در بخشی از اولین نشست خبری هفتگی خود در بغداد درباره تحریم‌های آمریکا علیه ایران و همکاری عراق با آن‌ها گفت: ما اعلام کردیم که عراق جزئی از نظام تحریم‌ها نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عراق از تحریم‌ها رنج برد و این اصول ماست. در همین حال عراق بخشی از تجاوز و حمله به هیچ کشور دیگری نیست.

نخست وزیر جدید عراق افزود ما می‌خواهیم عراق را از هرگونه دخالت در امور داخلی دیگر کشور‌ها مصون نگه داریم، چه کشور‌های همسایه و چه دیگر کشور‌های جهان. عراق می‌خواهد از استقلال و منافعش دفاع کند و از این رو در ابتدا خواهیم دید تحریم‌ها چگونه از سوی آمریکایی‌ها اعمال خواهند شد. این پیش زمینه ما درباره تحریم‌ها است و بر این اساس با آن تعامل خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عراق خاورمیانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس در عراق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ گروه‌های تفحص کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در اردیبهشت امسال پیکر‌های مطهر هشت شهید دوران هشت سال دفاع مقدس که مربوط به تک دشمن در سال ۶۷ هستند را در منطقه عملیاتی شلمچه تفحص کردند.
کشف پیکر‌های مطهر این هشت شهید والامقام در حالی است که کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح پیش از این، از تفحص پیکر‌های مطهر پنج شهید دوران دفاع مقدس در منطقه عملیاتی «والفجر یک» واقع در فکه خبر داده بود.
با وجود گذشت ۳۰ سال از پایان جنگ تحمیلی، نزدیک ۲ هزار و ۵۰۰ هزار پیکر شهید همچنان مفقودالاثر هستند که گروه‌های تفحص شهدا در این سال‌ها با جست‌وجو در مناطق عملیاتی ایران و عراق، به دنبال یافتن بقایایی از پیکر‌های این شهدا هستند.

 

دیگر خبرها

  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس در عراق
  • نخست‌وزیر جدید هائیتی منصوب شد
  • ابراز خرسندی امیرعبداللهیان از پیشرفت های صورت گرفته در روند روابط ایران و بورکینافاسو
  • سید حسن خمینی به نخست وزیر بورکینافاسو: طرح مسئله فلسطین از زبان شما به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار در آفریقا می تواند خیلی کمک کند
  • معترضان به جنگ غزه سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را قطع کردند
  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • هشدار مصر و اردن درباره کوچاندن فلسطینیان/ تاکید قطر بر جلوگیری از ورود منطقه به جنگ
  • تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان