Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@00:54:21 GMT

راهپیمایی اربعین پاسخی به تهدیدات دشمنان است

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۴۷۰۷۴

راهپیمایی اربعین پاسخی به تهدیدات دشمنان است

امام جمعه موقت شهرکرد راهپیمایی بزرگ اربعین را پاسخی به تهدیدات دشمنان اسلام و انقلاب خواند و گفت: با وجود مشکلات اقتصادی مردم سال جاری نیز در این راهپیمایی باشکوه حضوری گسترده دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام محمد احمدی، امروز (4 آبان) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب سال ها است که تحریم های اقتصادی علیه ایران اعمال می کنند، گفت: هرچند دشمنان سعی در تهدید روانی مردم دارند اما هرگز به اهداف خود نمی رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه موقت شهرکرد بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان سال جاری تأکید کرد و افزود: با توجه به فشارهای روانی آمریکا و دیگر دشمنان حضور در این راهپیمایی ضرورت دارد.

 

حجت الاسلام احمدی مقاومت را یکی از راه های شاخص پیروزی در برابر دشمنان خواند و اظهار کرد: مسئولان کشور باید بر این مقاومت تأکید کرده و به توانمندی های جوانان کشور اعتماد کنند.

 

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به اینکه اعتماد به دشمنان اسلام جز ذلت نتیجه ای ندارد، تصریح کرد: مردم نیز باید با مقاومت در برابر تهدیدات روانی دشمنان بایستند و آن ها را ناامید کنند.

 

وی به جنایات آل سعود و کشتار مردم یمن اشاره و خاطرنشان کرد: رژیم آل سعود هر روز توسط آمریکایی ها تحقیر می شوند اما به زودی شاهد خواهیم بود که خون کودکان یمن گریبان این رژیم را خواهد گرفت.

 

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه مسئولان باید شرایط اقتصادی کشور را درک کرده و به مشکلات مردم رسیدگی کنند، عنوان کرد: مردم شرایط سخت اقتصادی را سپری می کنند و قدرت خرید کاهش یافته است که نیازمند نگاه ویژه مسئولان است.

 

وی تشکیل قرارگاه جنگ اقتصادی را در شرایط فعلی کشور را ضروری دانست و ادامه داد: متأسفانه شاهد افزایش روزانه قیمت اجناس در بازار هستیم و رفع مشکلات اقتصادی در سایه تلاش انقلابی مسئولین است.

 

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به برگزاری پرشور راهپیمایی اربعین، گفت: این اجتماع و راهپیمایی عظیم نشان از وحدت مسلمانان و زنده ماندن قیام عاشورا است.

 

حجت الاسلام احمدی راهپیمایی بزرگ اربعین را پاسخی به تهدیدات دشمنان اسلام و انقلاب خواند و اظهار کرد: با وجود مشکلات اقتصادی مردم سال جاری نیز در این راهپیمایی باشکوه حضوری گسترده دارند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین موکب اربعین اردبیل مرز مهران بیرجند زائران اربعین حسینی کربلا راهپیمایی اربعین راهپیمایی 13 آبان انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۷۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه خاش پیش از ظهر شنبه در اردوی اعتلای فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز جمعه که با حضور مسؤولان شهرستان خاش، فعالان خواهر و برادر عضو این ستاد در اردوگاه فرهنگی و تفریحی دره گل شهرستان تفتان برگزار شد، گفت: جامعه و مردم در سه چیز یعنی شرکت در نماز جمعه، جهاد و مناسک حج با رهبران و پیشوایان خود مخالفت نکنند که هلاک می‌شوند.

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان افزود: باید مسلمانان به نماز جمعه که یک محفل معنوی، عبادی و سیاسی بوده و مسائل جهان و عزت اسلام بیان می‌شود، بیش از پیش اهمیت بدهند، زیرا هم به عبادت خداوند متعال می‌پردازند و هم وحدت، انسجام و شکوه و همبستگی و عظمت و ابهت اسلام برای دشمنان به نمایش گذاشته می‌شود.

حجت الاسلام حسن شیبک امام جمعه موقت و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش هم در این مراسم گفت: نماز جمعه در حقیقت حج مساکین و محلی باشکوه برای نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی به شمار می‌رود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شد.

کد خبر 6089950

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم