Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-05@21:54:17 GMT

تخلیه وزارت خارجه یونان در پی کشف بسته مشکوک

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۴۷۲۱۲

مقام های پلیس یونان اعلام کردند که ساختمان وزارت امور خارجه این کشور در آتن روز جمعه به دلیل دریافت بسته ای مشکوک از طریق پست، تخلیه شد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از آتن، پلیس خبر داد که جوخه خنثی کننده بمب به منطقه اعزام شده و بسته ای که در این ساختمان کشف شده است، ماهیتی مشکوک دارد.

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد عملیات تخلیه این وزارتخانه و اخبار مربوط به آن در دست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت امور خارجه یونان در مرکز آتن و در مجتمعی در مقابل پارلمان این کشور قرار دارد.

یونان به طور معمول صحنه حملاتی در ابعاد کوچک علیه تجار، مراکز اداری، پلیس و سیاستمداران است. این کشور از پیشینه دیرینه خشونت های سیاسی برخوردار است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: یونان وزارت خارجه بسته مشکوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۷۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان

وزارت خارجه مصر اعلام کرد وزیر خارجه این کشور در دیدار با همتای ایرانی درباره آتش‌بس غزه گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت خارجه مصر در بیانیه‌ای اعلام کرد: سامح شکری، وزیر خارجه این کشور در دیدار با حسین امیرعبداللهیان، همتای ایرانی خود بر تمایل قاهره برای آتش‌بس و تبادل اسرا و رسیدن به توقف کامل و دائم جنگ در غزه تاکید کرد.

طبق بیانیه وزارت خارجه مصر، وزیر خارجه این کشور خواهان تشویق کشورها برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین با هدف تقویت تلاش‌ها برای تشکیل کشور فلسطین بر اساس راه حل ۲ دولت تاکید کرد.

طبق گزارش الجزیره، در بیانیه وزارت خارجه مصر آمده است: شکری با همتای ایرانی خود برای ادامه مذاکره و گفت‌وگو جهت حل تمام مسائل موجود و در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین 2 کشور توافق کردند.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه که برای شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول پایتخت گامبیا به سر می‌برد و «سامح شکری» وزیر خارجه مصر دیدار کردند.

در این دیدار، طرفین در خصوص آخرین روند تلاش‌های فی مابین برای ارتقای روابط دوجانبه و همچنین آخرین تحولات منطقه به خصوص اوضاع فلسطین و غزه و تلاش‌های جاری برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

وزیران امور خارجه ایران و مصر در ابتدای این ملاقات ضمن ابلاغ سلام‌ها و درودهای گرم روسای جمهور ۲ کشور به یکدیگر،  اهتمام ویژه سران ۲ کشور برای پیگیری تقویت روابط فیمابین را مورد تاکید قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • اولین سخنگوی وزارت خارجه؛ زاده هوش مصنوعی
  • شناسایی ۳ هزار و ۸۴۲ تارنمای مشکوک در کشور
  • کره جنوبی سطح هشدار خود را در ۵ سفارتخانه افزایش داد
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان
  • گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مصر در گامبیا
  • ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در حال ترمیم است
  • پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین آزادی بیان برافتاده است