Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترکیب تیم‌های پارس جنوبی جم و صنعت نفت آبادان در رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه تختی جم اعلام شد. ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جم، تیم پارس جنوبی جم عصر امروز میزبان تیم صنعت نفت آبادان در ورزشگاه تختی جم است.

تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی جم امروز ترکیب تیم خود را  در برابرصنعت نفت آبادان بدین شرح اعلام کرد:

احمدگوهری، مجتبی لطفی جلیسه، محسن بنگر، ابراهیم صالحی، حسین پورامینی، محمد نوری، مجید علیاری، نیما انتظاری، سیدمحمد ستاری، شهرام گودرزی و سعید محمدفرد

پائولوسرجیو سرمربی پرتغالی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز در این دیدار شهاب‌الدین گردان، حسین ساکی، سیروان قربانی، عقیل شویعی کعبی، اکبر ایمانی، طالب ریکانی، میلاد جهانی، محمدرضا غبی‌شابی،  جعفر سلمانی، رضا جبیره و وفا هخامنش راهی میدان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی ساعت 16:45 در ورزشگاه تختی جم برگزار می‌شود.

تیم پارس جنوبی جم با 12 امتیاز در رده هشتم و تیم صنعت نفت آبادان با 9 امتیاز در رده یازدهم  جدول لیگ برتر قرار دارد.

انتهای پیام/ ع

R41363/P1494/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۷۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان در آبادان متوقف شد

تیم فوتبال مس رفسنجان پس از ۱۳ بازی بدون شکست، در هفته بیست‌وششم لیگ برتر، با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم صنعت نفت آبادان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، شاگردان محرم نویدکیا امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در دیدار مقابل تیم شانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان، به شکست یک بر صفر رضایت دادند و دست خالی از زمین خارج شدند.

داوری این دیدار به عهده پیام حیدری بود و حسین مرادی و عباس پورحمیدی به عنوان کمک داور و امیر ایار و حسین خانبان به ترتیب به عنوان داور چهارم و ناظر در این مسابقه حضور داشتند، تک گل این دیدار نیز توسط علی یوسف، مهاجم عراقی تیم آبادان وارد دروازه مس رفسنجان شد.

صنعت نفت با این پیروزی ۱۹ امتیازی و به بقا در لیگ برتر امیدوار شد؛ مسی‌ها نیز با اولین شکست در نیم فصل دوم، ۳۱ امتیازی باقی ماندند و به رتبه دهم جدول سقوط کردند.

کد خبر 751268

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان در آبادان متوقف شد
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام