Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-16@16:59:50 GMT

خدمات رسانی موکب کهگیلویه به زائران+فیلم

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۴۷۳۴۰

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، مسئول موکب مردمی شهرستان کهگیلویه با اشاره به ضرورت و اهمیت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی افزود: این موکب برای دومین سال متوالی است که  برپا می‌شود و خدمات مختلفی را نیز به زائران اربعین حسینی ارائه میدهد.  
سید خدایار زینی پور افزود: موکب مردمی شهدای کهگیلویه در زمینی به مساحت یک هکتار و در کیلومتر ۵۵ جاده دهدشت به بهبهان، نرسیده به سه راهی گرمز در مسیر زائرانی از ۷ استان داخلی و ۲ کشور افغانستان و پاکستان واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: موکب شهدای شهرستان کهگیلویه، سال گذشته به بیش از ۳۴۰ هزار زائر اربعین حسینی خدمات رسانی کرده و پیش بینی می‌شود امسال نیز پذیرای ۵۰۰ هزار زائر اربعین حسینی باشد.
زینی پور به خدمات این موکب اشاره کرد و افزود: استراحت گاه خواهران و برادران به صورت مجزا، نماز خانه، غرفه‌های فرهنگی، غرفه‌های توزیع مواد غذایی، آشپزخانه و بهداری صحرایی از بخش‌های مختلف این موکب است.
مسئول موکب شهدای کهگیلویه اضافه کرد: بیش از ۷۰ خادم به صورت شبانه روز در این موکب فعالیت می‌کنند و خدمات مختلفی از جمله تهیه و توزیع صبحانه، ناهار، شام، چای، شربت، آب سرد و گرم، قهوه و دیگر مواد غذایی مورد نیاز زائران را بر عهده دارند.
زینی پور افزود: در روز‌های گذشته شاهد حضور زائرانی از استان‌های فارس، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، یزد و کهگیلویه وبویراحمد و هم چنین زائرانی از کشورهای افغانستان و پاکستان بودیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد خدمات رسانی کهگیلویه دهدشت پیاده روی اربعین زائران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۷۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات‌رسانی پایگاه‌های اجتماعی پایانه‌های مسافربری به ۲۴۶ بیمار اعصاب و روان در سال گذشته

مدیر عامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه فعالیت‌های گوناگونی از سوی مددکاران ۲۹ پایگاه خدمات اجتماعی صورت می‌گیرد، گفت: در سال گذشته به ۲۴۶ بیمار اعصاب و روان از سوی مددکاران پایگاه‌های مستقر در پایانه‌های مسافربری خدمات‌رسانی صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، احمد احمدی صدر در این باره گفت: خدمات گوناگونی در ۲۹ پایگاه خدمات اجتماعی شهرداری تهران با محوریت کاهش آسیب‌های اجتماعی ارائه می‌شود که بخشی از این خدمات تعریف شده برای بیماران اعصاب و روان است که با ارائه مشاوره فردی و معرفی به مراکز درمانی، مراحل کار انجام می‌شود. برخی از این بیماران اعصاب و روان هم، چون افرادی هستند که گم شده اند، به خانواده ارجاع داده می‌شوند.

وی همچنین افزود: پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایانه‌های مسافربری کمک بسزایی به کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد داشت. به همین منظور در تعدادی از پایانه‌های مسافربری ساعت فعالیت این پایگاه‌ها را افزایش داده‌ایم تا خدمات‌رسانی مطلوب صورت گیرد.

احمدی صدر ادامه داد: از دیگر اقدامات پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایانه‌ها درخصوص کودکان فرار است که با هماهنگی‌های انجام شده تحویل سازمان بهزیستی یا خانواده می‌ شوند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر، در شهر تهران ۲۹ پایگاه خدمات اجتماعی با محوریت کاهش آسیب‌های اجتماعی فعالیت دارند که پایگاه‌های پایانه‌های مسافربری، سازمان بهشت زهرا(س)، تاکسیرانی و حرم مطهر از سوی این سازمان و سایر پایگاه‌ها از سوی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران اداره می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • برخورداری ۷۰۰ نفر از خدمات درمانی اردوی جهادی ارتش
  • خدمات رسانی گروه جهادی دانشگاه پیام نور استان در بهمئی
  • خدمات‌رسانی پایگاه‌های اجتماعی پایانه‌های مسافربری به ۲۴۶ بیمار اعصاب و روان در سال گذشته
  • بدون شک پیروزی نهایی نصیب مظلومان می‌شود
  • اقدامات نظامی ایران با تفکر حسینی صورت می‌گیرد
  • سر زدن کوچکترین خطا از اسرائیل مساوی با نابودی این رژیم است
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا
  • اقتدار امروز ایران، نتیجه جان‌فشانی شهداست