Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفتگو با خبرنگار حوزه نظام وظیفه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با سربازانی که پس از تسویه حساب و به اتمام رسیدن خدمت، کارت پایان خدمتشان صادر نشده است، اظهار کرد: سازمان محل خدمت این افراد باید موضوع را در سامانه نظام وظیفه ثبت کند تا کارت آنها صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: صدور کارت پایان خدمت سربازی پس از ثبت اسم سرباز در سامانه مشکلی ندارد و در اسرع وقت انجام می شود.

کمالی در رابطه با افرادی که سربازی شان به اتمام رسیده و به دلیل صادر نشدن کارت پایان خدمت مشکل خروج از کشور دارند افزود: این افراد به سازمان محل خدمتشان تاکید کنند که پایان خدمت آنها حتما ثبت شود .

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سربازی ستاد کل نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۷۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سامانه مردمی‌سازی نظارت بر فضا‌های تبلیغاتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در سامانه «نظارت مردمی بر تبلیغات»، شهروندان می‌توانند با مراجعه به شناسه اینترنتی #نظارت_بر_تبلیغات در پیام رسانه‌های داخلی، به ارسال شکایات، انتقاد و پیشنهاد متعهدانه خود در حوزه تبلیغات اقدام کنند.
به گفته عباس محمدیان، سامانه نظارت مردمی بر فضای تبلیغات کشور با امکان گزارش تخلفات در بستر‌های مختلف مجازی و حقیقی برای کاربران در دسترس عموم قرار گرفته است.
وی؛ افزایش دقت و سرعت نظارت، کاهش هزینه‌ها، افزایش اعتماد عمومی به نظام تبلیغاتی کشور، ارتقای سلامت تبلیغات، ایجاد زمینه رقابت سالم در فضای تبلیغاتی را از جمله فواید مردمی‌سازی نظارت‌ها در حوزه تبلیغات دانست..
به گفته مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شاخص‌ها و معیار‌های تشخیص تخلفات بر اساس قوانین و مقررات موجود در حوزه تبلیغات، قانون نظام صنفی، قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و آئین‌نامه اجرایی آن تدوین شده است.

دیگر خبرها

  • مجوز استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی صادر شد
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • خبر خوش برای سربازان؛ آتش‌نشانی هم سرباز می‌گیرد
  • خبر خوش برای سربازان
  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • چگونگی استفاده بیماران از سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • راه اندازی سامانه مردمی‌سازی نظارت بر فضا‌های تبلیغاتی