Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا پاشانجاتی گفت: ابطال نتایج مجمع انتخابات هیئت شطرنج خراسان رضوی توسط اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون تایید نشده‌است.

  به گزارش قدس آنلاین ، رضا پاشانجاتی ، در خصوص شایعات مربوط به ابطال مجمع انتخاباتی هیئت شطرنج استان خراسان رضوی اظهار کرد: هیچ چیزی به صورت کتبی مبنی بر ابطال انتخابات هیئت شطرنج اعلام نشده و یکی از کاندیدا سعی دارد که همه چیز را به حاشیه ببرد اما نکته مهم این است که هنوز چیزی از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون شطرنج به ما اعلام نشده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 
وی ادامه داد: در مجمع قبلی با افتخار 12 رای تایید و 1 رای سفید داشتم، ترسی از برگزاری انتخابات مجدد ندارم و از هر کاری که به شفافیت امور کمک کند استقبال می‌کنم. طبق ابلاغیه‌ای که از سوی فدراسیون خطاب به من وجود دارد، در حال حاضر رئیس هیئت شطرنج هستم. رئیس هیئت شطرنج استان خراسان رضوی گفت: دستوری مبنی بر ابطال انتخابات از سوی فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان به من ابلاغ نشده و فقط به صورت شفاهی و توسط یکی از کاندیدا این موضوع مطرح شده‌است. پاشانجاتی تصریح کرد: علاوه‌ بر همان افرادی که در مجمع حضور داشتند، سه نفر از ورزشکاران جدید نیز باید در انتخابات مجدد شرکت کنند. وی تشریح کرد: تنها شائبه‌ای که وزارت ورزش به آن تاکید دارد این است که وقتی نماینده شهرستان انتخاب می‌شود، باید 5 شهرستان به عنوان نماینده حضور پیدا کنند و اذعان دارند تنها خلاف رخ‌داده در مجمع انتخابات شطرنج این است که مدیرکل باید همه شهرستان‌های فعال در این حوزه را دعوت و از بین آن‌ها 5 نماینده را انتخاب می‌کرده‌است تا این تعداد وارد مجمع شوند. رئیس هیئت شطرنج استان خراسان رضوی بیان کرد: در مدت بیست‌وچندسالی که در ورزش فعالیت می‌کنم چنین عملی را در هیچ هیئت ورزشی ندیدم. در همین مجمع انتخاباتی 5 رئیس شهرستان‌ را دعوت کردیم که در میان آن‌ها، رئیس هیئت شطرنج سبزوار به عنوان نماینده داورها، رئیس هیئت شطرنج مشهد و کاشمر هم به عنوان کاندیدا در مجمع حضور داشتند.

منبع : ایسنا


انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شطرنج مسابقات شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۷۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌منش رئیس جدید کونگ‌فو و هنرهای رزمی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی صبح امروز (چهارشنبه، 12 اردیبهشت ماه) با ریاست سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور سیدمناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و اعضای مجمع این رشته در تالار پارالمپیک کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سیدعباس هاشمی‌منش و محمد نوحی پنج کاندیدایی بودند که صلاحیت آنها برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی تایید شده بود، اما با انصراف چهار کاندیدا در نهایت رقابت بین سیدمجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش برگزار شد.

در نهایت با رای‌گیری از اعضای مجمع، سیدعباس هاشمی‌منش با کسب 36 رأی از 48 رأی مأخوذه برای چهار سال به عنوان رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی انتخاب شد. سیدمجتبی شیرزادی نیز 12 رأی کسب کرد.

دیگر خبرها

  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو مشخص شد
  • هاشمی‌منش رئیس جدید کونگ‌فو و هنرهای رزمی
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم