Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - بعد از پیروزی درخشان روز چهارشنبه، بارسلونا روز جمعه تمرینات خود را از سر گرفت.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از مارکا، بارسلونا بعد از پیروزی 2-0 مقابل اینتر در روز چهارشنبه، تمرینات خود را در روز جمعه از سر گرفت. حالا تمرکز همه در تمرین معطوف به دیدار حساس یکشنبه در مقابل رئال مادرید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین یکی از نفراتی که احتمالا حضوری غافلگیرکننده در لیست بارسا برای بازی یکشنبه خواهد داشت چومی است.

خوان برانداریز موویا ملقب به چومی مدافع 19 ساله تیم بارسای ب است که به دنبال مشکلات متعدد بارسلونا در قلب خط دفاعی به تمرینات تیم بزرگسالان ملحق شده است. 

ساموئل اومتیتی به دلیل مصدومیت زانو همچنان از میادین دور است و به نظر می‌رسد عمل جراحی برای او اجتناب ناپذیر باشد. پیش از این باشگاه انتظار داشت مدافع فرانسوی به هفته سخت باشگاه (که از بازی مقابل سویا آغاز و به بازی در مقابل رئال ختم می‌شود) برسد. 

توماس فرمائلن نیز بعد از غیبت در تمرین روز جمعه، مسابقه روز یکشنبه را قطعا از دست داده است. گفته شده مدافع بلژیکی سابق آرسنال حداقل تا ماه دسامبر در دسترس نخواهد بود. 

ارنستو والورده 3 بازیکن از تیم دوم باشگاه به نام های ریکی پویگ، خوان میراندا و چومی را به تمرینات تیم بزرگسالان فراخوانده و انتظار می‌رود از این بین چومی فرصت حضور در فهرست بازیکنان بارسا برای ال‌کلاسیکو را پیدا کند.

در صورت وقوع مصدومیت برای کلمنت لنگلت و جرارد پیکه، چومی اولین بازی خود در لالیگا را در یکی از حساس ترین مسابقات باشگاهی فوتبال اروپا تجربه خواهد کرد.

7712

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی رئال مادرید بارسلونا اختصاصی ال کلاسیکو ارنستو والورده ساموئل اومتیتی توماس فرمائلن جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۷۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحران جدی در تراکتور؛ حسینی هم بازی با استقلال را از دست داد!

محمد حسینی، مدافع تراکتور، یک ماه از میادین دور شد!

طرفداری | محمد حسینی، مدافع تیم فوتبال تراکتور، در جریان بازی این تیم مقابل ذوب‌آهن دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شد و به گفته پزشک تیم، حدود یک ماه از میادین دور خواهد بود.

سید محمد حسینی که گفته می شد جانشین آقاسی در ترکیب تراکتور است حالا با مصدومیتی مواجه دشه که او را یک ماه از میادین دور کرده است. این در حالی است که تراکتور از نبود سرمربی رنج می برد و عارف آقاسی هم در بازی مقابل نساجی به خاطر محرومیت در ترکیب تراکتور نیست.

سیدمحمد حسینی با این مصدومیت بازی حساس با استقلال را هم از دست داده است.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم در آستانه بازی با میلان / عکس
  • درخواست لاپورتا از ژاوی: لیگ قهرمانان را فراموش کن و به فکر ال‌کلاسیکو باش!
  • تبعات حرکت عجیب رونالد آرائوخو؛ احتمال محرومیت بیشتر مدافع بارسلونا از سوی یوفا!
  • اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت! +عکس
  • حرکات تکنیکی و مهارت های تماشایی بازیکنان بارسلونا در ال کلاسیکو / فیلم
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟
  • اشک‌های لامین یامال پس از شکست تلخ بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن / عکس
  • شوک به بارسلونا؛ اخراج رونالد آرائوخو در بازی مقابل پاری سن ژرمن / عکس
  • داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • بحران جدی در تراکتور؛ حسینی هم بازی با استقلال را از دست داد!