Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی،مدیرکل امور شهرسازی شهرداری مشهد گفت:درنیمه نخست امسال سه هزار و 800 فقره پروانه ساختمانی با مجموع متراژ پنج میلیون و 800 هزار مترمربع در مشهد صادر شد.

مریم عرب احمدی افزود: طبق طرح جامع مشهد اجازه ساخت و ساز تا ارتفاع بیش از 23 متر داده نمی شود و هنوز سند بلندمرتبه سازی نیز برای این شهر تهیه نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص پیشرفت طرح تفصیلی مشهد نیز گفت: تدوین طرح تفصیلی این کلانشهر مراحل پایانی را می گذراند و به زودی برای تایید و تصویب به شورای اسلامی شهر مشهد و کمیسیون ماده پنج ارسال می شود.

کلانشهر 3.5 میلیون نفری مشهد 351 کیلومترمربع مساحت دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صدور پروانه متراژ بلند ساختمان مجوز مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۷۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب ممنوعیت تیک‌تاک در آمریکا

ایتنا - سنای آمریکا لایحه ای را تصویب کرد که بایت دنس، مالک تیک تاک را وادار می کند کسب و کارش در این کشور را تا ۹ ماه دیگر واگذار کند یا با ممنوعیت روبرو خواهد شد.

در پی نگرانی‌ها درباره امکان دسترسی چین به داده های شهروندان آمریکایی یا نظارت بر آنها از طریق تیک تاک، لایحه مذکور روز شنبه در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد. این در حالی است که پیش از آن و چهارشنبه هفته گذشته بایدن اعلام کرده بود چنین لایحه ای را امضا می کند تا به قانون تبدیل شود.

به گزارش ایتنا از مهر، سناتور مارک روبیو عضو کمیته اطلاعات سنا در این باره می گوید: ما سال ها به حزب کمونیست چین اجازه دادیم کنترل یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های آمریکا را در اختیار داشته باشند، این یک کوته نظری خطرناک است. قانون جدید مالک چینی اپ را وادار می کند آن را بفروشد. چنین اقدامی برای آمریکا مناسب است.

این قانون به بایت دنس ۲۷۰ روز مهلت می دهد تا تیک تاک را رها کند.

تیک تاک که مدعی است هیچ گونه اطلاعاتی را با دولت چین به اشتراک نگذاشته، معتقد است قانون جدید به ممنوعیتی منجر می شود که آزادی بیان کاربران آمریکایی را نقض می کند.

در سال ۲۰۲۰ میلادی تلاش دونالد ترامپ رییس جمهور وقت آمریکا برای مسدودسازی تیک تاک و پیامرسان وی چت در این کشور با ممانعت دادگاه ها روبرو شد. اما قانون جدید احتمالا به دولت بایدن اجازه می دهد در صورتیکه بایت دنس تیک تاک را رها نکند، اپ را مسدود سازد. چنین اقدامی ابزارهایی را برای ممنوعیت یا فروش اپ های خارجی در اختیار کاخ سفید قرار می دهد.

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • فرماندار مشهد:طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • ممنوعیت تیک‌‌تاک در آمریکا تبدیل به قانون شد
  • تصویب ممنوعیت تیک‌تاک در آمریکا
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد