Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@21:40:42 GMT

تساوی بدون گل استقلال و سپاهان در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۴۷۹۰۱

تساوی بدون گل استقلال و سپاهان در نیمه نخست

تهران - ایرنا - نیمه نخست دیدار تیم های استقلال تهران و سپاهان اصفهان با تساوی بدون گل همراه شد.

به گزارش ایرنا؛ از ساعت 16 و 45 دقیقه امروز (جمعه) در مهمترین دیدار هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، استقلال تهران به مصاف سپاهان اصفهان رفته است.
قضاوت این بازی که در حضور حدود 35 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی در حال برگزاری است را «رضا کرمانشاهی» بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دیدار در حالی آغاز شد که هر 2 تیم که در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کرده اند برای حفظ روند مناسب خود نیاز مبرمی به کسب پیروزی دارند.
از سوی دیگر رویارویی «امیر قلعه نویی» سرمربی سپاهان که افتخارات زیادی را به عنوان بازیکن و سرمربی با استقلال کسب کرده است با تیم سابقش بر حساسیت های موجود افزوده است.
استقلال که از حمایت تماشاگران سود می برد، کار را تهاجمی آغاز کرد و با اتکاء به توان مهاجمان جوان خود، میهمان را مجبور به عقب نشینی کرد.
در دقیقه 16 «علی کریمی» هافبک استقلال که سابقه سال ها حضور در سپاهان را دارد به دلیل مصدومیت جای خود را به «مارکوس نویمایر» آلمانی داد.
بارش باران، لغزندگی زمین و سرعت بالای بازی سبب شد تا بازیکنان حاضر در میدان اشتباهات زیادی در رد و بدل کردن پاس داشته باشند.
در نهایت نیمه نخست این دیدار با وجود تلاش بالای بازیکنان، گلی در بر نداشت تا همه نگاه ها در این بازی حساس به نیمه دوم معطوف شود.
**ترکیب استقلال:
سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، علی کریمی(مارکوس نویمایر)، فرشید باقری، طارق همام، مهدی قائدی، الهیار صیادمنش و مرتضی تبریزی
**ترکیب سپاهان:
پیام نیازمند، حسن جعفری، خالد شفیعی، عزت‌الله پورقاز، سعید آقایی، مهدی کیانی، محمد کریمی، ولادیمیر کومان، سجاد شهباززاده، مهرداد محمدی و کی‌روش استنلی
ورزشی**3783**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۷۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبی دور از استقلال و سپاهان گل می‌زند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد محبی در سالیان اخیر با درخشش در ترکیب سپاهان و استقلال مورد توجه قرار گرفت و حتی تجربه بازی برای تیم ملی در جام ملت‌های آسیا را به دست آورد، اما در شرایطی که او راهی لیگ برتر روسیه شده، حالا یک محبی جدید در مس رفسنجان خودش را به فوتبال ایران معرفی کرده و بیشتر از فصول قبل مورد توجه قرار گرفته است.

محمدمهدی محبی که در دوران کار با سید مجتبی حسینی در نفت مسجدسلیمان چهره شد و پس از آن یک فصل در پیکان عضویت داشت، در دومین سال بازی برای مس رفسنجان درخشان‌تر از قبل کار می‌کند و آمار گل و پاس گل بهتری را ثبت کرده است.

روند عالی این بازیکن در مس رفسنجان ادامه دارد و پس از گلزنی و پاس گل‌های اخیرش که نارنجی پوشان را به شرایط خوبی در میانه جدول رسانده و در دو هفته گذشته یک پاس گل داده و یک گل زده بود، باز هم فوق‌العاده کار کرد و در تقابل با پیکان که شانس همراه‌شان نبود و روی یک گل به خودی به تساوی رسیدند، ستاره زمین لقب گرفت.

محمدمهدی محبی که در سمت چپ زمین به کار گرفته می‌شود، در دیدار با خودروسازان دو بار نتیجه را تغییر داد و نگذاشت گل‌های پیکان منجر به شکست مس شود. محبی در شروع نیمه دوم با یک فرار سریع از بین مدافعان حریف و ضربه چیپ، گلزنی کرد و پس از آن هم روی یک ریباند و ضربه سر گل دوم را به ثمر رساند و در این فصل سه گله شد.

دیگر خبرها

  • دربی کوچک تهران، حساس برای نیمه دوم جدول
  • مساوی شدن ۸ بازی از ۱۰ دیدار هفته ۳۲ سری آ
  • سپاهان و پرسپولیس هستند، استقلال نیست | بهترین‌ها بدون صدرنشین
  • داور سرشناس برای بازی برگشت سیتی-رئال
  • اورساتو داور من‌سیتی - رئال شد؛ ماکلیه داور بایرن - آرسنال
  • خلاصه بازی اینتر و کالیاری + فیلم
  • محبی دور از استقلال و سپاهان گل می‌زند! (عکس)
  • هافبک پرتغالی ناجی شیاطین‌سرخ شد/ منچستر با تساوی به مصاف کلاغ‌ها می‌رود
  • گلزنی مهدی طارمی پس از چهار ماه برای پورتو
  • مهدی طارمی پس از چهار ماه گلزنی کرد/ پورتو از شکست فرار کرد