Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@20:46:44 GMT

غیرت مردانه ننه حبیب خوزستان ! +تصاویر ناراحت کننده

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۴۸۴۴۳

غیرت مردانه ننه حبیب خوزستان ! +تصاویر ناراحت کننده

رکنا: ننه حبیب ساکن سربندر خوزستان در سن ۶۲ سالگی همچنان مشغول به کار است

ننه حبیب مخارج زندگی اش را سالهاست که با استحصال‌نمک خودش تامین می‌کند. ننه حبیب‌های بیشتر کشور‌های دیگر در این سن و سال بیمه دریافت می‌کنند و از زندگی‌ خود لذت می‌برند! خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این دختر در پیاده روی کربلا مرد و زنده شد بن سلمان نویسنده ایرانی را هم تهدید به مرگ کرد + عکس ساخت آجر از ادرار انسان خیانت آقای رئیس‌جمهور به رزمندگان ایرانی! لوازم شرم آوری که در کیف زنانه نازنین بود / جسد دختر پولدار در سطل زباله تصاویر دردناک از وضعیت وخیم ایرانی ها در مرز صربستان و کرواسی ! خادمی امام حسین (ع) با پوشش خاص و متفاوت در مرز چذابه+تصاویر آتش سوزی یک خانه به خاطر عنکبوت سیاه +عکس دختر دانشجو در خانه مجردی اش سلاخی شد+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فیلم لحظه بلعیده شدن دو زن در خیابان + تصویر افزایش حقوق کارکنان در سال ۹۸ چه مقدار پیش بینی می شود؟ تجاوز وحشیانه به 9 زن توسط شیطان صفتی با ریش نارنجی +عکس مرگ هانیه و فاطمه در اهواز مرموز است! / کالبد شکافی فاش می کند! +عکس همخوابی شیطانی ستاره فوتبال با دختر 12 ساله داخل ماشین +عکس نجات پسربچه از چنگال راننده شیطان صفت + فیلم ضرب و شتم زن جوان توسط مرد شیطان صفت در خیابان خلوت + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه بیمه خوزستان زندگی تصاویر اینستاگرام برند عکس فیلم ایران دختر من دستگیر شد دوست قتل پسر پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید

به گزارش قدس آنلاین، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز شد و امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) در روی‌اِت کشور تایلند با معرفی برگزیدگان پایان می‌یابد. تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی) با پیروزی دو بر یک برابر استرالیا یک (راکر گراهام جت – دونووان کیلیان) فینالیست این دوره از مسابقات شد.

ملی‌پوشان ساحلی با امتیازات ۲۱ بر ۱۰، ۱۶ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۰ حریف را شکست دادند تا برای دومین بار در طول تاریخ به دیدار نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال مردان آسیا راه یابند. حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه نوی در مرحله مقدماتی در گروه C قرار داشتند و ویتنام یک(انگوینهووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو (بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست دادند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند و با شکست هنگ کنگ دو (وونگ هویی یو – لی هویفونگ) و نیوزلند دو (پاچئو داوی – وستی توماس) به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه نوی با کسب این نتایج در رقابت‌های آسیایی موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند که این رقابت‌ها در شانگلو چین برگزار می‌شود. نادر انصاری ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تیم ووشو کرواسی با حبیب بهمنی به ۵ مدال تاریخی رسید
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • کلوپ هنوز ناراحت است که چرا این ستاره را نخرید
  • مورایس: مراقبت ایرانی‌ها از جنبه‌های اخلاقی را تحسین می‌کنم
  • رازهای خوش تیپی مردان
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • تکرار گناه فرصت‌ تعالی را از انسان می‌گیرد
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • عریانی مقدمه بی‌حیایی است