Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@02:05:51 GMT

اسلام آباد صدرنشین لیگ شد/ نماینده اراک باز هم نیامد!

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۴۸۵۸۶

اسلام آباد صدرنشین لیگ شد/ نماینده اراک باز هم نیامد!

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سوم از سی و یکمین دوره رقابتهای لیگ برتر هندبال مردان امروز جمعه چهارم آبان ماه با برگزاری  سه دیدار و لغو یک بازی دیگر از سوی تیم اراک به پایان رسید. در مهمترین دیدار این هفته تیم زاگرس اسلام آباد توانست تیم مس کرمان را در خانه مغلوب کند و به این ترتیب این تیم تازه لیگ برتری شده در پایان سومین هفته این رقابتها عنوان صدرنشینی را برای خود حفظ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در دیگر دیدار امروز تیم نفت و گاز گچساران نیز در خانه خود موفق شد تیم هیات نجف آبادی اصفهان را شکست دهد. در آخرین مسابقه هفته، تیم ذوب آهن اصفهان میزبان تیم نیروی زمینی کازرون بود. در این دیدار تیم ذوب آهن اصفهان ماغول تیم نیروی زمینی کازرون شد. 

اما دیدار تیم های هندبال سربداران سبزوار و اراک که قرار بود عصر امروز جمعه به میزبانی سبزوار برگزار شود به دلیل عدم حضور تیم اراک لغو گردید. این سومین هفته است که دیدارهای نماینده هندبال اراک لغو می گردد .

روز گذشته نیز در دیدار آغازین هفته سوم، تیم فراز بام دهدشت برابر مهمان خود فولاد مبارکه سپاهان اصفهان متحمل شکست گردید. 

* نتایج کامل رقابتهای هفته سوم به این ترتیب است :

* پنجشنبه ۳ آبان ماه:
فراز بام خائیز دهدشت ۲۱- فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ۳۱

* جمعه ۴ آبان ماه :
نفت و گاز گچساران ۲۷ – هیات نجف آباداصفهان ۲۶
زاگراس اسلام آباد ۲۸– مس کرمان ۲۷
ذوب آهن اصفهان ۲۱ – نیروی زمینی کازرون ۲۳
سربداران سبزوار – اراک (لغو شد)

رده بندی رقابتهای لیگ برتر تا پایان هفته سوم:

۱- زاگرس اسلام آباد با  ۶ امتیاز 
۲- فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با 4امتیاز ( یک بازی کمتر) 
3- صنعت مس کرمان با 4 امتیاز
4- نیروی زمینی کازرون با 4 امتیاز 
5- نفت و گاز گچساران با 2 امتیاز 
6- فرازم بام خائیز دهدشت با 2 امتیاز ( یک بازی کمتر) 
7- هیات نجف آباد اصفهان با 2 امتیاز ( یک بازی کمتر) 
8 - نماینده اراک بدون امتیاز و بدون بازی 
9 - سربداران سبزوار بدون امتیاز( یک بازی کمتر) 
10-  ذوب آهن اصفهان با 2 امتیاز ( یک بازی کمتر)

کد خبر 4442064

منبع: مهر

کلیدواژه: اسلام آباد غرب لیگ برتر هندبال هندبال اربعین ۹۷ تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات قهرمانی جهان لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد السد قطر تیم ملی فوتبال ایران مجارستان تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال السد قطر والیبال نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برانکو ایوانکوویچ کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۸۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA

در پنجمین بازی دور اول پلی آف بسکتبال NBA، دنور در خانه لس آنجلس لیکرز را با نتیجه ۱۰۸ بر ۱۰۶ شکست داد و راهی دور بعد شد و کار لیکرز نیز در این فصل تمام شد.

بهترین بازیکن این دیدار جمال موری بود که ۳۲ امتیاز به دست آورد و با پرتاب ثانیه‌های پایانی خود توانست برد تیمش را در این دیدار تضمین کند. در حالی که این دیدار با نتیجه مساوی ۱۰۶ بر ۱۰۶ دنبال می‌شد و ۳ ثانیه به پایان مانده بود، ماری با پرتاب خود تیمش را به برد رساند و صعود دنور را به دور بعد قطعی کرد.

لبران جیمز نیز در تیم لیکرز بهترین عملکرد را داشت. فوق ستاره آمریکایی موفق شد دبل دبل کند (۳۰ امتیاز + ۱۱ پاس گل) ولی این آمار در نهایت منجر به برد تیمش نشد. نیکولا یوکیچ صربستانی از دنور (۲۵ امتیاز + ۲۰ ریباند) و آنتونی دیویس آمریکایی از لیکرز (۱۷ امتیاز + ۱۵ ریباند) نیز دبل دبل کردند. 

به این ترتیب دنور بعد از ۵ بازی با نتیجه ۴ بر یک به برتری رسید. فصل گذشته نیز دنور توانسته بود ۴ بر صفر حریفش را شکست دهد. در پایان فصل، دنور مقام دوم جدول رده بندی کنفرانس غرب را به خود اختصاص داد و لیکرز در جایگاه هشتم قرار گرفت.

در مرحله یک چهارم نهایی پلی آف، دنور با مینه سوتا بازی خواهد کرد. اوکلاهاما نیز از کنفرانس غرب با برتری ۴ بر صفر نیواورلئان را از دور رقابت‌ها کنار زد.

بامداد امروز سه‌شنبه همچنین بوستون سلتیکس با برتری ۱۰۲-۸۸ برابر میامی هیت، یک قدم دیگر به صعود به دور بعد نزدیک‌تر شد و با نتیجه ۳ بر یک در مجموع چهار دیدار پیش افتاد و به تنها یک برد دیگر نیاز دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات