Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید موسی خادمی در جریان بازدید از زیرگذر بهارستان . پل های در حال احداث بر روی رودخانه خرم آباد در راستای رفع موانع و مشکلات آنها گفت: با احداث این پل ها حجم قابل توجهی از بار ترافیک خرم آباد کاسته می شود.
وی با اشاره به پیشرفت های پل های رودخانه خرم رود طبق برنامه زمانبندی افزود: ساخت و ساز پل های در حال احداث بر روی رودخانه خرم رود طبق تعهد پیمانکار تا پااین سال جاری به اتمام می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار لرستان از روان سازی رفت و آمد شهری و بهبود تردد با افتتاح طرح زیرگذر بهارستان سخن گفت و افزود: عمده کار این طرح انجام شده است.
خادمی در ادامه بازدید خود از جاده سراب یاس به بلیلوند که به مناطق گردشگری قلاگل و آبشارهای نوژیان و وارک منتهی می شود با انتقاد از ریختن زباله ها در حریم جاده ها افزود: ریختن زباله در حریم جاده ها متناسب با فرهنگ ما نیست.
وی با اشاره به اینکه اهمیت این جاده به سبب قرارگیری در مسیر گردشگری جنوب خرم آباد حائز اهمیت است افزود: برای دومین بار حریم این جاده پاکسازی شد اما مجددا شاهد ریختن زباله در حریم آن هستیم که باید با متخلفان برخورد قاطع صورت می گیرد.
استاندار لرستان در پایان بازدیدهای میدانی خود در خرم آباد به منظور اطلاع از آخرین اقدامات خدمات رسانی به زوار اربعین از موکب حضرت ابوالفضل العباس واقع در ورودی جنوب خرم آباد بازدید و با زائران گفت و گو کرد.
1920/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی ترافیک خدمات رسانی زباله ساخت و ساز گردشگری راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۹۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود

فرماندار ساری با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان گفت: پروژه‌هایی مانند نیروگاه زباله‌سوز سال‌هاست که دچار مشکل است و با افتتاح آن معضل زباله شهرستان ساری و حتی استان مازندران حل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محمدعلی نوبخت_ شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در همایش روز ملی شورا واقع در تالار مرکزی ساری با تاکید بر رساندن جایگاه شهر ساری به رتبه نخست استانی اظهار کرد: تاکنون ۲۷۰ پروژه به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: بهره‌برداری این پروژه‌ها با تلاش اعضای شورای شهر و روستا و دهیاران و شهرداران شهرستان ساری بوده است.

فرماندار ساری گفت: ما می‌توانیم با همت مضاعف مدیران شهری و اعضای شوراهای شهری و روستا و همچنین کمک نماینده دولت با تخصیص اعتبارات ملی اکثر پروژه‌های بر زمین مانده را به بهره‌برداری برسانیم.

نوبخت با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان عنوان کرد: پروژه‌هایی مانند نیروگاه زباله‌سوز سال‌هاست که دچار مشکل است و با افتتاح آن معضل زباله شهرستان ساری و حتی استان مازندران حل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه بالای این شهرستان در بخش‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی از استاندار مازندران خواستاریم تا تلاش کنند که مرکز استان به جایگاه اصلی خودش برسد.

این مسئول یادآور شد: بنا داریم با استفاده از همه ظرفیت‌های شهرستان مانند علما و مدیران شهری و استانی و نخبگان، ساری را به رتبه نخست برسانیم.

کد خبر 748549

دیگر خبرها

  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • بازدید اهالی رسانه از بزرگراه آزادگان و نشست عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • چرخه مدیریت پسماند گیلان با احداث زباله سوز تکمیل می شود
  • تحصیل اجباری ۹ هزار دانش‌آموز‌ شهر صدرا در شیراز
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیاردی چالوس تصویب شد
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود