Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@02:12:49 GMT

کشت گلخانه ای زعفران در فاروج

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۴۹۸۲۵

‍‍‍‍‍‍

فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کشت گلخانه ای زعفران فاروج خراسان شمالی طیبی خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۴۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح زرد هواشناسی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، بر اساس هشدار هواشناسی استان از اوایل وقت سه شنبه ۲۹ اسفند تا اواخر وقت چهارشنبه یکم فروردین سامانه توده هوای ناپایدار جوی در استان فعالیت خواهد کرد.
کارشناس هواشناسی استان گفت: در این سامانه نوع مخاطره وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا رگبار و رعد و برق، وقوع رواناب بطور محدود، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، برخورد صاعقه و احتمال تگرگ در مناطق مستعد و کوهپایه‌ای پیش بینی شده است.

لطفی با بیان اینکه منطقه اثر این سامانه جوی بیرجند، خوسف، درمیان سربیشه، حاجی آباد زیرکوه، قائنات، سرایان، فردوس، بشرویه، نهبندان و طبس خواهد بود افزود: لغزندگی جاده ها، وقوع رواناب و آبگرفتگی محدود، خسارت تگرگ به بخش کشاورزی، اختلال در تردد‌های جاده ای، خطر برق گرفتگی در اثر صاعقه بخصوص در مناطق کوهپایه ای، خسارت به پوشش گلخانه‌ها و سقف‌های موقت و بنر‌های تبلیغاتی دور از انتظار نیست.

پرهیز از سفر‌های غیر ضرور، رعایت سرعت مطمئنه و قوانین رانندگی، مراقبت از پوشش گلخانه‌ها و سقف‌های موقت و بنر‌های تبلیغاتی، عدم صعود به ارتفاعات، خودداری از اسکان و جابجایی و چرای دام در حاشیه رودخانه‌های فصلی، آمادگی نهاد‌های خدمات رسان مرتبط با مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از توصیه‌های هواشناسی استان است.

دیگر خبرها

  • تکمیل زیرساخت‌های ۸ شهرک کشاورزی در خراسان جنوبی
  • کاشت ۲۰ هزار اصل نهال از سوی منطقه آزاد اقتصادی سرخس
  • هشدار سطح زرد هواشناسی خراسان جنوبی
  • توصیه‌های کاربردی هواشناسی کشاورزی در استان یزد
  • نبض حفظ قرآن، در مسجد آل یاسین فاروج می زند
  • ایران ۹۰ درصد زعفران دنیا را تامین می‌کند
  • برداشت انگور نوبرانه در گلخانه خارج از فصل در خلیل‌آباد
  • ویدیو/ مجتمع گلخانه‌ای آوه؛ بزرگترین طرح بخش کشاورزی در خاورمیانه
  • مدیر مسئول روزنامه زعفران و پیشکسوت عرصه رسانه خراسان جنوبی درگذشت
  • چگونه رتبه اول تولید زعفران در جهان را از دست دادیم؟ + فیلم