Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - نیکو کواچ امیدوار است بایرن‌مونیخ به روند اخیرا خوب خودش ادامه دهد. ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نیکو کواچ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل ماینتس در هفته نهم رقابت‌های بوندس‌لیگای یک آلمان از افق‌های پیش‌روی تیم باواریایی سخن گفت.

 سرمربی بایرن‌مونیخ با جملات اظهاراتش را شروع کرد: توماس مولر ضعفی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تصمیم گرفتیم  ترکیب خودمان پس از بازی‌های ملی را حفظ کنیم. همه از وضعیت حال حاضر رضایت داریم اما  امکان دارد  مولر در بازی‌های آینده به میدان برود.  بواتنگ در تمرینات بسیار خوب کار می‌کند اما زوج خط دفاعی در بازی بعدی را تغییر نخواهم داد. در خصوص سیستم چرخشی، باید بگویم  اگر به سایر لیگ‌ها و  تیم‌ها نگاه کنید، می‌بینید تیم‌های بزرگ به خاطر بازی‌های زیاد به مشکل می‌خورند. بنابراین باید در ترکیب تیم تغییراتی ایجاد کنیم. اگر بازیکنان با خستگی یک بازی را آغاز کنند، مسلما ریسک مصدومیت آن‌ها بالاتر می‌رود.

جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا

 کواچ در ادامه افزود: ریبری بدون مشکل تمرین کرده  و در لیست بازیکنان حضور خواهد داشت. روبن محروم است و بقیه بازیکنان در دسترس هستند. خاوی مارتینس با انگیزه شده  و بسیار خوب کار می‌کند. مارتینس می‌تواند  به خط حمله هم کمک کند. او قطعا در بازی‌های زیادی به میدان خواهد رفت. در حال حاضر  دورتموند بسیار خوب کار می‌کند اما ما روی کار خودمان تمرکز کرده‌ایم. هر تیمی دوست دارد گل‌های زیادی بزند. همه تیم‌ها برابر بایرن مونیخ به شکل متفاوتی بازی می‌کنند و سازمان دفاعی آن‌ها در بازی با ما متفاوت است. بازیکنان مستعد و جذابی در سراسر دنیا حضور دارند و خواهیم دید در ژانویه چه کاری در بازار انجام خواهیم داد اما اکنون نمی‌خواهم  در خصوص آینده صحبت کنم. روی حال و بازی آینده متمرکز هستیم زیرا برد در بازی برابر ماینتس بسیار مهم است.

انتهای پیام/

 

R7879/P1014142/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۰۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا

بارسلونا می تواند با پیروزی مقابل ژیرونا اختلاف خوبی با این تیم ایجاد کند.

طرفداری | ژیرونا و بارسلونا فردا شب از ساعت 20:00 به وقت تهران در چارچوب بازی های هفته 34 فصل 24-2023 لالیگا به مصاف هم می روند. آلخاندرو هرناندز وظیفه قضاوت این دیدار را بر عهده دارد. ژیرونا با سه پیروزی و دو شکست در پنج دیدار اخیر خود، 71 امتیازی و در رده سوم است. بارسلونا نیز با چهار پیروزی و یک شکست در پنج دیدار اخیر خود در لالیگا، با 73 امتیاز در رده دوم قرار دارد. بارسلونا در صورت پیروزی در این بازی می تواند اختلافی پنج امتیازی با ژیرونا ایجاد کند و تا حدودی نایب قهرمانی خود را تضمین شده بداند. ترکیب احتمالی بارسلونا برای این دیدار به شرح زیر است:

بارسلونا (3-3-4): تراشتگن | کونده، مارتینز، آرائوخو، کانسلو | گوندوعان، کریستنسن، پدری | یامال، لواندوفسکی، رافینیا

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • آرتتا: همه بازیکنان آرسنال در دسترس هستند؛ کسی به دنبال فروش ژسوس نیست
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود