Web Analytics Made Easy - Statcounter

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
کیامرث حاجی زاده اظهار کرد: یک انبار محل نگهداری روغن موتور در منطقه سه راه خرمشهر اهواز بعد از ظهر امروز به دلایل نامعلوم دچار آتش سوزی شده است.

وی افزود: خودرو‌های اطفای حریق آتش نشانی اهواز برای مهار آتش در محل حادثه حضور دارند و ماشین آلات امدادی و عملیاتی شرکت نفت نیز از هنگام وقوع حادثه به محل اعزام شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اطفای حریق بعد از ۴ ساعت

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از اطفای حریق انبار روغن ماشین در منطقه ملاشیه این شهر خبر داد.

مقصود حق شناس در گفتگو با مهر اظهار کرد: بعد از چهار ساعت تلاش بی وقفه مأموران آتش نشانی اهواز سانحه آتش سوزی در انبار سوخت و روغن ماشین منطقه ملاشیه اهواز اطفاء شد.

وی افزود: بیش از ۳۰ آتش نشان و ۱۰ خودروی اطفای حریق برای حضور در این عملیات به محل حادثه اعزام شدند.  

 یک کشته و ۲ مصدوم

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: حادثه آتش سوزی سوله محل نگهداری غیر مجاز روغن موتور در اهواز یک کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشته است.

علیرضا عالیپور شامگاه جمعه در گفتگو با ایرنا ادامه داد: در همان دقایق اولیه حادثه ۲ مصدوم با درجه سوختگی‌های ۶۰ و ۹۰ درصد توسط حاضران در محل از داخل سوله مشتعل خارج و به بیمارستان منتقل شدند.  

وی تصریح کرد: به دلیل حجم بالای سوختگی امکان ورود آتش نشانان به درون سوله وجود نداشت، اما سرانجام پس از چهار ساعت این آتش اطفا شد.

عالیپور گفت: پس از پایان عملیات اطفا در ساعت ۲۰ جمعه یک جنازه کاملا سوخته در کنار تانکر حمل سوخت یافت شد که بنابر حدس و گمان‌های صاحب سوله جسد مربوط به راننده تانکر است.  
در ساعت ۱۶ عصر روز جمعه یک انبار غیر مجاز گازوییل و روغن سوخته در منطقه سه راه خرمشهر اهواز آتش گرفت که این حادثه پس از چهار ساعت تلاش ماموران آتش نشانی دقایقی پیش اطفا شد.

بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد نگهداری غیرمجاز گازوییل و روغن‌های سوخته عامل آتش سوزی انبار روغن اهواز بوده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آتش سوزی انبار روغن اهواز حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۰۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی ۲ واحد تجاری و یک واحدمسکونی در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، شهرام مومنی با بیان اینکه در این آتش سوزی یک مرد ۵۲ ساله از ناحیه دست، صورت و پا دچار سوختگی شد که به مرکز درمانی منتقل شد گفت: علت این حادثه در دست بررسی است.
وی با اشاره به اینکه با تلاش ۳۴ آتش نشان و افسر ارشد این آتش سوزی مهار شد و به خودرو‌های نمایشگاه، همجوار آسیبی نرسید، اما دو خودروی پراید و ۲۰۶ مستقر در تعمیرگاه در آتش سوخت.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: برای خاموش کردن این حادثه ۸ خودروی آتش نشانی و آبرسان به بلوار شهید مدرس محل حادثه اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس
  • مهار آتش سوزی یک باب مغازه در بندرعباس
  • اطفای یک حریق پس از ۲ ساعت
  • مهار آتش سوزی ۲ واحد تجاری و یک واحدمسکونی در رشت