Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@22:52:49 GMT

فرستنده بمب برای منتقدان ترامپ کیست؟

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۵۰۵۳۴

فرد مظنونی که به خاطر ارسال بسته های پستی حاوی "بمب های لوله ای" برای چهره های سرشناس حزب دموکرات آمریکا دستگیر شده است، مردی ۵۶ ساله و از طرفداران دوآتشه دونالد ترامپ است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از آسوشیتدپرس، پلیس آمریکا روز جمعه "سزار سایوک" 56 ساله را در ارتباط با پرونده ارسال بسته های مشکوک پستی در ایالات فلوریدا بازداشت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که از هواداران پروپاقرص دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و یک بدنساز آماتور است، دارای سابقه کیفری است.

سایوک متولد نیویورک بوده و به عنوان یکی از طرفداران رسمی حزب جمهوری خواه نام خود را ثبت کرده است. او در شبکه های اجتماعی به طور گسترده ای از ترامپ اعلام حمایت کرده است.

وی در سال 2002 به دلیل تهدید به بمب گذاری دستگیر و  با یک سال مجازات تعلیقی روبرو شده بود.

وکیل سایوک او را مردی آشفته توصیف کرد که توانایی کنترل احساساتش را ندارد.

وی چندین بار دیگر نیز در دهه 90 میلادی و در سال های 2004، 2013 و 2014 به دلیل ارتکاب جرایم مختلفی از جمله دزدی و ضرب و شتم بازداشت شده بود.

سایوک طی روزهای گذشته حداقل  12 بسته مشکوک برای اعضای سرشناس حزب دموکرات، منتقدین ترامپ، و رسانه های مخالف دولت ارسال کرده بود.

باراک اوباما رئیس جمهور پیشین آمریکا، هیلاری کلینتون وزیر خارجه سابق، جوزف بایدن معاون اوباما، و رابرت دنیرو هنرپیشه سرشناس هالیوود و مخالف سرسخت ترامپ جزو اهداف بسته های مشکوک بوده اند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۰۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری آژانس فرانس پرس امروز سه شنبه در حساب کاربری خود در ایکس (توییتر سابق) از حکم دادگاه نیویورک برای جریمه ترامپ خبر داد.

بر اساس اعلام این رسانه، دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا در جریان محاکمه اش در نیویورک به دلیل اهانت به دادگاه ۹ هزار دلار جریمه شده است.

قاضی دادگاه نیویورک، امروز دونالد ترامپ، رئیس‌ جمهور پیشین آمریکا را به پرداخت ۹ هزار دلار جریمه محکوم کرد و اخطار داد که تداوم نقض ممنوعیت صحبت درباره دادگاه، می‌ تواند منجر به بازداشت او شود.

بر اساس دستور قاضی «خوان مرچان» دونالد ترامپ اجازه ندارد هرگونه حمله کلامی علیه شاهدان، اعضای هیأت منصفه یا کارکنان دادگاه و نزدیکان آن‌ ها انجام دهد.

«مرچان» به ازای هر مورد نقض این دستور، هزار دلار جریمه برای ترامپ در نظر گرفت و دستور داد ۷ نوشته او که «توهین‌ آمیز» بود از شبکه اجتماعی تروث‌سوشال و وب‌ سایت کارزار تبلیغاتی او حذف شود.

قاضی مذکور هنگام صدور این حکم گفت: بدین وسیله، به متهم هشدار داده شد که دادگاه تداوم نقض آگاهانه دستورات قانونی‌ اش را نمی‌ پذیرد و اگر ضروری و مناسب بداند، بازداشت تنبیهی اعمال خواهد کرد.

نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی در سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی متهم شده است.

کد خبر 6093570

دیگر خبرها

  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • هشدار؛ این پیامک‌ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است | تصویر پیامک را ببینید
  • هشدار؛ مراقب پیامک‌های جعلی یارانه باشید
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • پشت‌پرده سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا کیست؟ + تصاویر | شای داویدای کیست؟
  • مقصر جریمه شدن اشتباهی رانندگان کیست؟
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد/ استولتنبرگ: ارسال سلاح
  • ارسال ارزان و سریع بار با شرکت پست بین‌المللی اسپیدکس