Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز این روابط عمومی در مطلب ارسالی به ایرنا از قول مهران غلامی سرپرست این مرکز گفت:این حادثه صبح جمعه چهارم آبان 97 رخ داد و طی تماس تلفنی با مرکز پیام مرودشت خبر حمله خرس وحشی به یک نفر در کوه تنگه کردون شهرک ابرج شهرستان مرودشت دریافت شد.
وی اضافه کرد :بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد ولی به علت اینکه محل سخت گذر بود و امکان خدمت رسانی به کندی انجام می شد، طبق هماهنگی‌های لازم بالگرد اورژانس فارس به محل حادثه اعزام شد و مصدوم حادثه را به بیمارستان شهید رجایی شیراز انتقال داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غلامی گفت: گزارش های اولیه حاکی است این مصدوم در بیمارستان شهید رجایی تحت مداوا قرار دارد.
اداره کل محیط زیست فارس پیشتر اعلام کرده بود: تداوم خشکسالی و کمبود آب و غذا موجب شده است که خرس‌ها در شهرستان های مرودشت و پاسارگاد که محل زیست این گونه جانوری است به مناطق مسکونی روستاها نزدیک شوند.
شهرستان مرودشت در فاصله 45 کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.


انتهای پیام/

20 / 20 خرس مجروح کردن مرکز مدیریت حوادث وفوریت های پزشکی شهرستان مرودشت خرس وحشی مهران غلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: خرس مجروح کردن خرس وحشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۱۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات والیبال کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی منطقه یک کشور (فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد) گرامیداشت هفته معلم و استاد با حضور تیم‌های، شیراز، مرودشت، میمند، اقلید، استهبان، ارسنجان، سپیدان و بوشهر به مدت سه روز به میزبانی در مجموعه ورزشی انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به رتبه نخست رسید، واحد استهبان دوم شد، واحد بوشهر عنوان سومی را به دست آورد و واحد مرودشت هم مقام چهارمی این مسابقات را از آن خود کرد.

جام اخلاق این دوره از مسابقات هم به واحدهای ارسنجان و اقلید رسید.

سرپرست فنی این مسابقات را منوچهر اسدی پویا برعهده داشت و رضا ناصری، مسعود و محسن پرواز، محمدعلی شمس‌الدینی و خانم سروری قضاوت این مسابقات را برعهده داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله با قمه در لندن؛ مظنون بازداشت شد
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • پراید چپ کرد (+ عکس)