Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@23:42:42 GMT

گریه کنید شما قدرتمند هستید! + علت

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۵۱۳۵۲

گریه کنید شما قدرتمند هستید! + علت

رکنا: گریه کردن را از این به بعد نشانه ضعف ندانید چرا که متخصصان روانشناسی علاوه بر بیان فواید گریه کردن برای روح و روان از نشانه های قدرتمند بودن به این رفتار نگاه می کنند.

چرا افرادی که گریه می کنند قوی تر هستند
گرچه گریه کردن یک امر طبیعی است اما بسیاری افراد سعی می کنند آن را مخفی کنند همانطور که احتمال برخی از ما سریعا اشک های مان را پاک می کنیم تا حال خود را پنهان کنیم که وقتی شخصی حال ما را پرسید دروغ بگوییم خوبیم اما گریه نشانه ی ضعف نیست بلکه نشانه قوت است یا بهتر است بگوییم دلیلی برای قوی بودن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بخش به دلایل قوی بودن افرادی که گریه می کنند خواهیم پرداخت.
گریه برای سلامتی Health مفید است
گریه به دفع سموم از بدن کمک می کند و به عنوان مکانیزم دفاعی مقابل جرم Crime ها و باکتری ها عمل می کند به خاطر داشته باشید دفعه بعدکه گریه می کنید سموم از بدن دفع میشود.
گریه به پیشرفت کمک می کند
رد کردن موقعیت های دردناک و طوری عمل کردند که انگار هیچ اتفاقی نیافتاده است به پیشرفت شما هیچ کمکی نمی کند اما گریه راه سالم برای بروز احساسات است.
گریه به درمان استرس کمک می کند
وقتی گریه می کنید بدنتان شروع به آرام شدن می کند در واقع این بروز احساسات باعث آرامش تان می شود به همین دلیل احساس بهتری می کنید.
گریه کردن موثر در درمان استرس
گریه غم و اندوه را تسکین می دهد.از دست دادن فردی که به شما نزدیک است اتفاق ساده ای نیست اما غوطه ورشدن درغصه به شما کمکی نمی کند سعی کنید از لاک خود بیرون بیایید و برای تسکین این غم گریه کنید.
گریه به احساس شما کمک می کند
آیا تا به حال در ناراحتی غوطه ور بوده اید و ندانید چه حسی دارید خوب گریه کردن باعث میشود احساسات منفی را بیرون بریزید و به آرامش برسید تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید.
گریه آسیب پذیری رانشان میدهد
آسیب پذیری چیز بدی نیست گریه نشان میدهد نه تنها از بروز احساس نمی ترسید بلکه توجه زیادی هم به اینکه جامعه چه فکر میکند نمی کنید گریه قوت را نشان میدهد نه ضعف را.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

کتک خوردن خانم خدمتکار بخاطر نجابت ! + عکس این دختر در پیاده روی کربلا مرد و زنده شد غیرت مردانه ننه حبیب خوزستان ! +تصاویر ناراحت کننده شکستن عینک نماینده مجلس در دعوای عجیب! بن سلمان نویسنده ایرانی را هم تهدید به مرگ کرد + عکس ساخت آجر از ادرار انسان خیانت آقای رئیس‌جمهور به رزمندگان ایرانی! لوازم شرم آوری که در کیف زنانه نازنین بود / جسد دختر پولدار در سطل زباله تصاویر دردناک از وضعیت وخیم ایرانی ها در مرز صربستان و کرواسی ! خادمی امام حسین (ع) با پوشش خاص و متفاوت در مرز چذابه+تصاویر قاتل زیبایی پوست را بشناسید آتش سوزی یک خانه به خاطر عنکبوت سیاه +عکس دختر دانشجو در خانه مجردی اش سلاخی شد+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فیلم لحظه بلعیده شدن دو زن در خیابان + تصویر افزایش حقوق کارکنان در سال ۹۸ چه مقدار پیش بینی می شود؟ تجاوز وحشیانه به 9 زن توسط شیطان صفتی با ریش نارنجی +عکس مرگ هانیه و فاطمه در اهواز مرموز است! / کالبد شکافی فاش می کند! +عکس همخوابی شیطانی ستاره فوتبال با دختر 12 ساله داخل ماشین +عکس نجات پسربچه از چنگال راننده شیطان صفت + فیلم ضرب و شتم زن جوان توسط مرد شیطان صفت در خیابان خلوت + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه سلامتی Health جرم Crime روانشناسی گریه شگفت انگیز متخصصان رفتار عکس فیلم ایران دختر من تصاویر قتل زندگی جنسی اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای احمد خاتمی، چه کسی گفته شما بهشتی هستید؟

 رحمت‌اله بیگدلی فعال سیاسی اصلاح طلب به سخنان احمد خاتمی که گفته بود « به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما جلوی ناهنجاری ها خواهیم ایستاد»، واکنش نشان داد و در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

آقای خاتمی، چه کسی گفته شما بهشتی هستید و کلید بهشت در دست شماست؟
نه کلید بهشت در دست شماست و نه شما در ادعای ایستادن در مقابل ناهنجاری صادقید، اگر صادقید؛

۱. در مقابل تخلف هزار میلیاردی کاظم صدیقی بایستید و شفاف‌سازی کنید!

۲. در مقابل فساد سه و نیم میلیارد دلاری چای دبش در دولت رئیسی بایستید و شفاف‌سازی کنید!

۳. در باره پرونده بابک زنجانی شفاف‌سازی کنید و بگویید: چه کسی به او مجوز فروش نفت داد، چه کسی او را پشتیبانی کرد و تکلیف دو میلیارد و هفتصد میلیون دلار بدهی او چه شد؟!

۴. خواهان رسیدگی به پرونده باندی شوید که با لغو یک‌جانبه قرارداد کرسنت بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار خسارت زدند و باعث محکومیت دو میلیارد دلاری ایران در دادگاه لاهه شدند؟

۵. در مقابل تورم و گرانی که دمار از روزگار مردم درآورده است بایستید و عوامل آن را به مردم معرفی کنید!

دیگر خبرها

  • پینگ پنگ باز قدرتمند چین تایپه‌ حریف نوشاد در گرند اسمش عربستان
  • مارکو رویس گل زد و تا مرز گریه رفت
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • آقای احمد خاتمی، چه کسی گفته شما بهشتی هستید؟
  • با اختراع جدید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • با اختراع جید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • پیش‌بینی ژوزه مورینیو: یکی از این سه تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود
  • گریه تلخ پیرمرد پس از زندگی‌اش در آتش سوزی امامزاده ابراهیم
  • گریه ناگهانی آقای خواننده در هنگام اجرای آهنگ در کنسرت | فیلم
  • (ویدیو) گریه ناگهانی مجری صداوسیما روی آنتن زنده