Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@02:29:34 GMT

درخواست پلیس راه خوزستان از زائران اربعین

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۵۱۵۷۶

درخواست پلیس راه خوزستان از زائران اربعین

سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار داشت: مسیرهای منتهی به ۲مرز چذابه و شلمچه باز است و تردد در آن در حال انجام است اما از زائران درخواست می کنیم برای بهتر حفظ سلامتی خود فعلا به سمت مرز حرکت نکنند.

وی افزود: با توجه به برگشت زائران موکب های جایی برای استراحت زائران ندارند و ممکن است زائران در آنجا با کمبود مکان استراحت مواجه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پلیس راه خوزستان توضیح داد: در حال حاضر در حال ساماندهی موکب ها و مسیرها هستیم تا مشکلی برای استراحت زائران به وجود نیاید.

وی ادامه داد: با توجه به میزان بارندگی وضعیت جاده ها لغزنده است که از رانندگان درخواست می کنیم از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند.

۲ مرز چذابه و شلمچه در استان خوزستان روزانه پذیرای هزاران زائر عتبات عالیات در آستانه کنگره عظیم اربعین حسینی هستند.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پلیس راه زائران اربعین خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۱۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس به سپاهانی‌ها: یک روز استراحت کنید

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان در شرایطی بعد از برد مقابل ملوان شگفتی‌ساز به اصفهان بازگشت که به دلیل کمبود نفرات روی نیمکت ذخیره‌ها و هپچنین شکل بازی ملوان فشار زیادی را در انزلی تحمل کرد.

بنابراین ژوزه مورایس در پرواز بازگشت به اصفهان به بازیکنان اعلام کرد که آنها ۲۴ساعت فرصت استراحت خواهند داشت و به این ترتیب تمرین امروز سپاهان تعطیل بود و بازیکنان به استراحت پرداختند.

سپاهان که خود را آماده دیدار جام حذفی مقابل استقلال ملاثانی بعد از دو تیم پیروزی روحیه بخش مقابل دو تیم خوب لیگ برتر (ذوب آهن و ملوان) آرام آرام خود را آماده بازگشت به شرایطی می‌کنند که هواداران آن را حق سپاهان و جایگاه همیشگی این تیم طلایی پوش می‌دانند. پس از این بازی جام حذفی هم نوبت به مسابقه حساس مقابل پرسپولیس خواهد رسید که یک مسابقه کلیدی برای کل لیگ برتر و همچنین سپاهانی‌هاست که می‌خواهند فصل‌شان را از آسیب به وجود آمده نجات بدهند.

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • آنچلوتی ستاره‌اش را لای پر قو گذاشت!
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳
  • مورایس به سپاهانی‌ها: یک روز استراحت کنید
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
  • درخواست حسینی از عمره‌گزاران ایرانی برای احترام به قوانین عربستان