Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد درباره استعفایش از این تیم توضیحاتی داد و گفت: واقعا نمی‌دانم صاحب تیم چه کسی است!

یحیی گل محمدی درباره خداحافظی اش از تیم پدیده و مشکلات این تیم گفت: ما خیلی تلاش کردیم مشکلات حل شود. خودم چند جلسه با شهردار، اسپانسرها و شرکت پدیده داشتم و تلاش کردم مشکلات حل شود ولی امیدی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی دانم با چه کسی طرف هستم. نمی دانم طرف ما شرکت پدیده یا باشگاه یا دادستانی و قوه قضائیه است. نمی دانم صاحب تیم چه کسی است. کار واقعا سخت است چون هیچ منبع مالی ندارد.

سرمربی تیم پدیده تاکید کرد: وضع خیلی پیچیده است. تلاش کردیم وضعیت مشخص شود ولی کسی نمی داند مالک تیم چه کسی است و باید هزینه کند. اگر مالک هستید هزینه کنید و اگر نیستید تیم را واگذار کنید. چند نفر در باشگاه زحمت می کشند ولی کاری از دستشان بر نمی آید و اختیار و منبع مالی برای کمک ندارند. واقعا از وضعیتی که وجود دارد نا امید شدم.

گل محمدی افزود: نتایجی که ما در لیگ برتر گرفتیم در فوتبال خراسان سابقه نداشت و هر روز به تعداد هواداران ما اضافه می شود. هرچقدر علاقه مندی هواداران به تیم بیشتر می شود احساس مسئولیت مسئولان به تیم کمتر می شود. نمی دانم چرا از این تیم حمایت نمی شود و مثل بچه یتیم با آن برخورد می کنند. کسی نمی گوید حالتان چطور است. باور کنید حتی از داشتن حداقل امکانات محروم هستیم. حتی برای زمین تمرین مشکل داریم. الان یک زمین داریم که آن هم هر روز خرابتر می شود. ما ۴ ماه است در هتل و دور از زن و بچه زندگی می کنیم. بازیکن خارجی گرفته ایم با ماهی ۴ هزار دلار؛ آن موقع که باید پول آی.تی.سی را می دادیم نتوانستیم و بعد از زمان نقل و انتقالات می خواستیم پرداخت کنیم که نشد. ما در تیم پدیده در حداقل ها مانده ایم.

وی درباره اینکه چقدر این امیدواری هست که در تیم پدیده بماند، گفت: توکل به خدا؛ هرچه خدا بخواهد.

گل محمدی که سابقه بازی و سرمربیگری در پرسپولیس را هم دارد، درباره حال و روز این تیم هم گفت: پرسپولیس محدودیت های زیادی داشت و از نقل و انتقالات محروم بود. کار پرسپولیس سخت بود ولی خدا را شکر کار بسیار بزرگ کردند و تاریخ آنرا به یاد خواهد آورد. برد مقابل السد و الدحیل حماسی بود. بیرانوند هم یک چهره شاخص بازی بود و تیم را در آسیا نگه داشت. باید به هواداران هم تبریک گفت. آنها با حمایتشان به تیم خیلی کمک کردند. از طرف دیگر کادر فنی، کادر مدیریت و بازیکنان با غیرت از جان مایه گذاشتند و با تمام وجود کار کردند. باید از تک تک آنها تشکر کرد. ان شاءالله که در فینال هم قهرمان شوند. با همین روحیه و اراده اگر کار کنند، می توانند قهرمان شوند.

سرمربی تیم پدیده افزود: بازی کردن با تیم های شرق آسیا راحت تر از تیم هایی مثل السد و الدحیل است. تیم های کشورهای عربی امکانات و بازیکنان خارجی خوبی داشتند.

گل محمدی که با برنامه شبهای فوتبالی گفتگو می کرد، در پایان گفت: نکته مثبت فینال این است که بازی برگشت در ورزشگاه آزادی Freedom برگزار می شود. این نقطه قوت این فینال برای پرسپولیس است که می توان با حمایت هواداران، فینال را با برد پشت سر گذاشت. باشگاه های آسیا مثل ۱۰ سال پیش هم نیست چه برسد به ۲۰ سال پیش. هر سال کار سخت تر می شود و روند رسیدن به فینال واقعا دشوار است. باید با تیم هایی بازی کنید که میلیاردها تومان هزینه کرده اند و برایشان پول اهمیتی ندارد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فرار 4 دختر دانش آموز تهرانی که فریب خورده بودند! پری دختر نبود! / پیشنهاد بی شرمانه به 2 دختر همکلاسی + عکس انتقام عجیب راحله مطلقه از مردها ! تلخ ترین سرنوشت برای مهشید / وقتی مرد کلید را در قفل خانه چرخاند ! لحظه محاصره شدن یک ماهیگیر توسط کروکودیل ها! +فیلم دستگیری بی شرم ترین پسر دانشجو / او با 40 دختر بی حیایی کرده است + عکس چه کسانی در ایران طرفدار بن سلمان هستند؟! + عکس این 3 شخصیت برجسته ایران ساندویج فروشی می کردند! شانس بزرگی که سهیلا با فرار شوم از خانه داشت! اقدام های شنیع در یک مدرسه پسرانه / مرد سرشناس فاش می‌کند عرب ها اقرار کردند: ترامپ برای امنیت جهان خطرناک است! + جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فرار 2 خواهر از خانه های شوهران بی شرمشان! مردی با لباس شبح در مشهد لو رفت! / او اعتراف شومی کرد + عکس هشدار جدی به ترامپ درباره ایران ! نمایندگان مجلس علیه نمایندگان! / رییس مجلس اعتراض گرفت! فاجعه در بازار + فیلم تصاویر 2 زن در بین 100 پادشاه ایرانی! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پرسپولیس آزادی Freedom پرسپولیس سرمربی تیم فوتبال گل محمدی پدیده فینالیست عکس ایران فیلم تصاویر دختر قتل اینستاگرام زن مرد پرواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۲۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده جدید تیک تاک؛ زن عجیبی که ۱۰ فرزند از هشت مرد مختلف دارد!

این زن با به اشتراک گذاشتن زندگی عجیب خود در تیک تاک به شهرت رسیده و هزاران فالوور دارد. این زن که فای نام دارد با به اشتراک گذاشتن زندگی عجیب خود در تیک تاک به شهرت رسیده و هزاران فالوور دارد.

یکی از کاربران تیک تاک این زن را با نیک کانن مقایسه می‌کند که ۱۰ فرزند از ۶ همسر مختلف دارد و در حال حاضر منتظر یازدهمین فرزندش است. اما قضیه برعکس است. چند شوهری در هیچ فرهنگی توجیه نشده و امری غیر قابل پذیرش است. به نظر می‌رسد افرادی مثل خانم فای از مشکلات روحی رنج می‌برند و برای دیده شدن دست به هر کاری می‌زنند.

این روز‌ها به کرات شاهد چنین اخباری در شبکه‌های اجتماعی هستیم. این پلتفرم‌ها به افراد اجازه می‌دهند تا به صورت رایگان شهرت کسب کنند. اما وقتی هنر و تخصص خاصی وجود نداشته باشد، عده‌ای دست به چنین کار‌هایی می‌زنند.

این زن آمریکایی اغلب مجبور می‌شود از تصمیم خود برای بچه دار شدن از ۸ مرد مختلف در برابر ترول‌های آنلاین دفاع کند. برخی گفته اند که برای فرزندان او متاسفند، در حالی که برخی دیگر تعجب کرده اند که آیا او از چند بابای نوزادش برای تامین مالی استفاده می‌کند. خانم فای با به اشتراک گذاشتن ویدئویی از اسناد ادعایی دادگاه که نشان می‌دهد او فقط ۱۰ دلار درآمد دارد، به کاربران پاسخ داد.

وقتی کاربر دیگری از او پرسید که پدر فرزندانش را از کجا پیدا می‌کند، گفت: اگر یک بیلبورد خالی دیدم در آنجا آگهی می‌گذارم. او همچنین در یک ویدیوی تیک تاک گفت که می‌خواهد ۱۹ فرزند دیگر داشته باشد. در ماه آگوست، این زن در ویدیویی که بیش از ۲.۹ میلیون بازدید داشت، درباره تصمیم خود برای بچه دار شدن با مردان مختلف صحبت کرد!

منبع: فانیگما

tags # ازدواج سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: پاری سن ژرمن ۰-۰ دورتموند
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • شکست شمشیرباز اول رنکینگ جهانی در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • تصاویری خیره‌کننده از فوران‌های خورشیدی
  • پدیده جدید تیک تاک؛ زن عجیبی که ۱۰ فرزند از هشت مرد مختلف دارد!