Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،  مجتبی شمس نژاد اعلام کرد: افزایش پروازها بویژه در دو مسیر کیش و چابهار براساس دستور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم و با هدف توسعه همه جانبه گردشگری در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: با افزایش ۳۵ درصدی پروازها از طریق فرودگاه بین المللی قشم، هر هفته ۱۳۵ سورتی پرواز در این فرودگاه به مقاصد مختلف داخلی و خارجی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بگفته رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه بین المللی قشم، توسعه مقاصد  پروازی با هدف اتصال این جزیره گردشگری به مراکز استان ها در سال جاری با جدیت پیگیری شد و  علاقمندان سفر به قشم‌ می توانند  از مشهد، کرمانشاه، اصفهان، شیراز، چابهار و کیش هم به این جزیره زیبا سفر کنند.

وی با اشاره به خط هوایی بین قشم و دُبی که همه روزه برقرار است، اظهار داشت: در آینده نزدیک خط پرواز هفتگی قشم به دوحه و مسقط هم به عنوان پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی قشم آغاز خواهد شد.

شمس نژاد همچنین از برنامه پروازی از رشت، کرج (فرودگاه پیام) و ساری هم به عنوان دیگر اقدامات حوزه‌ پروازهای داخلی برای فرودگاه قشم نام برد.

وی گفت: هم اینک ایرلاین های قشم ایر، ایران ایر، آتا، کاسپین، آسمان، تابان، معراج، سپهران و زاگرس با فرودگاه بین المللی قشم همکاری مستمر  و رو به افزایش دارند.

جزیره قشم با یکهزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع به عنوان منطقه ای گردشگر پذیر در جنوب ایران واقع شده و علاقمندان به این جزیره از سه مسیر دریایی، هوایی و زمینی به قشم سفر می کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرودگاه قشم گردشگری هیئت مدیره برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۲۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 748218

دیگر خبرها

  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • آغاز همکاری حمل ونقل بین المللی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار کلید خورد
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت