Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@00:40:29 GMT

شفر به استقلالی ها چه گفت؟

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۵۲۷۶۴

شفر به استقلالی ها چه گفت؟

رکنا: شکست برابر سپاهان در بازی بزرگ هفته دهم در حالی رقم خورد که مربی آلمانی استقلال طاقت نیاورد و قبل از ورود به رختکن با بازیکنانش جلسه ای برگزار کرد.

دریافت یک گل از کی روش استنلی در دقایق پایانی بازی با سپاهان کافی بود تا استقلال Esteghlal در روزی که مستحق شکست نبود، نتیجه ای تلخ برابر رقیب دیرینه خود از نصف جهان دست ها را به علامت تسلیم بالا ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شکست اما برای وینفرد شفر اصلا قابل قبول نبود چون به اذعان سرمربی آلمانی شاگردانش اصلا مستحق باخت نبودند و تنها روی اتفاق، بدشانسی و اشتباهات داوری با این ناکامی روبرو شدند. سرمربی استقلال که طاقت رسیدن به رختکن برای صحبت با شاگردانش را نداشت این بار در اقدامی جالب با بازیکنان در ورودی رختکن و مقابل دیدگان حاضران نشستی برگزار کرد تا کنجکاوی ها پیرامون صحبت های او با آبی های پایتخت به اوج خود برسد.

برخلاف پیش بینی ها شفر نه تنها از نمایش شاگردانش انتقاد نکرد بلکه به آنها بابت اتفاقات رخ داده در جریان بازی با سپاهان دلداری داد و گفت:« سرتان را بالا بگیرید چون شما مقابل سپاهان اصلا لایق شکست نبودید. ما نمایشی بهتر از حریف داشتیم و اگر کمی شانس با ما یار بود الان می توانستیم جشن پیروزی بگیریم. بهتر است از این گونه بازی ها تجربه کسب کنید چون در ادامه فصل راه طولانی پیش رو داریم و باید از بازی های بزرگ این چنینی با دست پر خارج شویم. بازی خوب اما بدون کسب امتیاز اصلا در اذهان نمی ماند پس تلاش کنید تا هم خوب بازی کنید هم پیروز شوید».

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فرار 4 دختر دانش آموز تهرانی که فریب خورده بودند! پری دختر نبود! / پیشنهاد بی شرمانه به 2 دختر همکلاسی + عکس انتقام عجیب راحله مطلقه از مردها ! ریحانه در روز عروس موقت 3 مرد می شد ! تلخ ترین سرنوشت برای مهشید / وقتی مرد کلید را در قفل خانه چرخاند ! لحظه محاصره شدن یک ماهیگیر توسط کروکودیل ها! +فیلم دستگیری بی شرم ترین پسر دانشجو / او با 40 دختر بی حیایی کرده است + عکس چه کسانی در ایران طرفدار بن سلمان هستند؟! + عکس این 3 شخصیت برجسته ایران ساندویج فروشی می کردند! مثلث شوم گریه های زنانه، مرد غریبه و قتل شوهر + پشت پرده تلخ شانس بزرگی که سهیلا با فرار شوم از خانه داشت! روحانی از چه چیزی احساس خطر دارد؟! + جزییات اقدام های شنیع در یک مدرسه پسرانه / مرد سرشناس فاش می‌کند عرب ها اقرار کردند: ترامپ برای امنیت جهان خطرناک است! + جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اعدام سعید و فرید به خاطر تجاوز به دختر دانش آموز تهرانی / نگار در دادگاه چه گفت؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه استقلال Esteghlal استقلال بازی گل آلمانی شکست عکس ایران فیلم تصاویر دختر قتل اینستاگرام زن مرد پرواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۲۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره شمس‌آذر: استقلالی هستم و به دنبال پیشرفت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ما خیلی دیر به آن خودباوری رسید و اگر می‌توانستیم از ابتدا بازی خودمان را ارائه بدهیم، شاید حتی با تعداد گل زیاد می‌توانستیم بازی را برنده شویم. ولی استقلال تیم بزرگی است و مقابل آنها اگر غفلت کنید دروازه شما باز می شود. دیدید که روی سه مورد بی‌تجربگی، سه گل خوردیم که متاسفانه بازی را واگذار کردیم.

او در خصوص جو ورزشگاه و اثر آن روی بازیکنان شمس آذر نیز پاسخ داد: این مسئله درست است. تمام بازیکنان ما با انگیزه و جوان هستند و خیلی کم در این استادیوم بازی کرده‌اند که همین باعث شد تا جو استادیوم روی کیفیت ما تاثیر بگذارد. به نظر من این اتفاق طبیعی است. به تیم خوب استقلال تبریک می‌گویم. ما نیز تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا فصل را با رتبه خوبی در جدول به پایان برسانیم.

ستاره شمس آذر در مورد اینکه در نیم فصل از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشت، اظهار داشت: من از پرسپولیس پیشنهادی نداشتم ولی از استقلال داشتم.

وی در مورد اینکه آیا در شمس آذر می ماند یا خیر، گفت: به شرایط بستگی دارد. هر بازیکنی به دنبال پیشرفت است و برای سال آینده بهترین تصمیم را خواهم گرفت.

گودرزی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا خودش طرفدار استقلال است یا نه، گفت: بله همینطور است.

دیگر خبرها

  • ستاره شمس‌آذر: استقلالی هستم و به دنبال پیشرفت
  • کار سخت نکونام و کادرفنی استقلال تا 12 اردیبهشت!
  • صحنه‌ای نادر در بازی استقلال با شمس‌آذر | تماشاگران استقلالی چرا این کار را کردند؟
  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • شکست الهلال و افسوس بزرگ برای سپاهان
  • بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل
  • هت‌تریک در برزخ | کهکشانی‌های فوتبال ایران و یک دهه حسرت
  • شافعی: ترفند استقلالی ها به حاشیه بردن سرخپوشان است/ پروژه واگذاری سرخابی ها شکست می خورد
  • سپاهان- ذوب آهن؛ نبرد مورایس و ربیعی در دربی حساس اصفهان