Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل گفت: دیدار ننخست وزیر جنایتکار رژیم نامشروع صهیونیستی با سلطان قابوس در کشور عمان، به دور از حکمت شناخته شده در سلطان قابوس است. برای ترامپ و نتانیاهو «معامله قرن» ثمری نخواهد داشت. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، حسین امیرعبداللهیان «دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل» در نوشتاری با انتشار تصویر زیر گفت: دیدار نتانیاهو نخست وزیر جنایتکار رژیم نامشروع صهیونیستی با سلطان قابوس در کشور عمان، به دور از حکمت شناخته شده در سلطان قابوس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای ترامپ و نتانیاهو «معامله قرن» ثمری نخواهد داشت.     همچنین حسین امیرعبداللیهان «دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل» روز پنجشنبه هفته گذشته با انتشار تصویر زیر از سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران نقلاب اسلامی گفت: رژیم‌های عربستان سعودی و بحرین که با روش سرکوبگرانه ترور و وحشت بر مردم خود حکمرانی می‌کنند در جایگاهی نیستند که سپاه پاسداران و سردار سلیمانی را تروریست بنامند.     اخیرا در اقدامی مضحک رژیم‌های سعودی و بحرین، سپاه پاسداران و سردار قاسم سلیمانی را در فهرست تروریستی خود قرار دادند!   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسین امیرعبداللهیان مجلس شورای اسلامی رژیم نامشروع صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۲۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در دیدار نچیروان بارزانی با فرمانده کل سپاه چه گذشت؟ + تصاویر

به گزارش همشهری‌آنلاین، نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان بعدازظهر سه شنبه با حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران ایران دیدار کرد.

دو طرف در مورد روابط ایران، عراق و اقلیم کردستان به ویژه در زمینه امنیتی و نیز افزایش همکاری و هماهنگی امنیتی و نظامی بین تهران و اربیل و بغداد گفت‌وگو کردند.

حفظ امنیت و آرامش مرزها و مقابله با تهدیدات امنیتی از هر طرف از دیگر موضوعات مورد بحث در این نشست بود.

کد خبر 850371 منبع: مهر برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران خبر ویژه عراق - اقلیم کردستان سرلشگر حسین سلامی ایران و عراق

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران با عملیات وعده صادق، هیمنه دشمن را در هم کوبید
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ آغاز عملیات رژیم صهیونیستی در رفح
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی در آینده منطقه جایی ندارند/ ایران مقاومت را در جهان تقویت کرد
  • اعتراض «لاپید» به گرانی فزاینده در سرزمین‌های اشغالی
  • در دیدار نچیروان بارزانی با فرمانده کل سپاه چه گذشت؟ + تصاویر
  • چراغ سبز آمریکا به رژیم صهیونیستی برای عملیات «محدود» در رفح
  • رد شدن توافق آتش‌بس از سوی نتانیاهو
  • چرا نتانیاهو نمی‌خواهد جنگ در غزه تمام شود؟
  • نتانیاهو: نابودی حماس نزدیک است
  • نتانیاهو: پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است