Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشن افتتاحیه ساخت فیلم «آزاد مثل هوا» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی در تورنتو برگزار شد. در این جشن اوفلی بو بازیگر فرانسوی در کنار رضا عطاران بازیگر سرشناس ایرانی حضور داشتند.

همچنین دیگر افراد سرشناس جامعه ایرانیان تورنتو نیز در این جشن حضور داشتند و به نمایندگی از پارلمان کانادا آقای مجید جوهری و علی احساسی نیز تقدیرنامه‌هایی را به عبدالرضا کاهانی و دیگر عوامل فیلم اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بودجه فیلم جدید کاهانی در کانادا

«آزاد مثل هوا» توسط کمپانی «ای پلاس» و به تهیه کنندگی امیر گنجوی و مجید قلم‌شاهی در کشور کانادا تولید می‌شود. تهیه کنندگان اعلام کرده‌اند بودجه فیلم آزاد مثل هوا به طور کامل و مستقل توسط بخش خصوصی در کانادا تأمین می‌شود و قرار است بازیگران دیگری از فرانسه و کانادا به پروژه اضافه شوند.

در بخش‌هایی از جشن افتتاحیه، تهیه کنندگان فیلم گفتند که جامعه ایرانیان کانادا تا کنون کمتر وارد مباحثی چون فیلم‌سازی شده و امیدوار هستیم که با این‌کار راهی را فراهم کنیم که در آینده‌ای نزدیک، ایرانیان به اینگونه مباحث گرایش بیشتری پیدا کنند. مجید قلم‌شاهی یکی تهیه کنندگان فیلم طی سخنانی اعلام کرد: فیلم‌برداری فیلم آزاد مثل هوا قرار است از تاریخ یکم ماه نوامبر ۲۰۱۸  آغاز شود.

اکران فیلم کاهانی در فرانسه و کانادا

در دیگر بخش این جشن، عبدالرضا کاهانی به خبرنگار سی بی سی گفت که پروژه‌ «آزاد مثل هوا» برای بازار کشورهای مختلف ساخته می‌شود و تا کنون پخش‌کننده‌هایی از فرانسه و کانادا برای اکران فیلم اعلام آمادگی کرده‌اند.

آزاد مثل هوا فیلمی به کارگردانی و نویسندگی عبدالرضا کاهانی ساخته سال ۱۳۹۷ است. رضا عطاران و اوفلی بو بازیگران اصلی فیلم جدید عبدالرضا کاهانی هستند که در کشور کانادا ساخته می‌شود./آی سینما

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۲۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش گرفتن قطار در کانادا

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از بخش تصویری خبرگزاری رویترز، ویدیوی ضبط شده توسط یک راننده در لندن واقع در استان انتاریو کانادا لحظه‌ای را نشان می‌دهد که یک قطار در حالی که چندین واگن آن آتش گرفته، یکشنبه شب در حال عبور از منطقه مرکز شهر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کالین شول Colin Shewell رئیس اداره آتش نشانی لندن در گفتگو با سرویس خبری سی بی سی CBC کانادا اعلام کرد هیچکس در این حادثه آسیبی ندید و آتش سوزی ظرف یک ساعت و ۲۰ دقیقه خاموش شد.

مقامات در حال تحقیق درباره علت این حادثه هستند.

دیگر خبرها

  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • تکلیف واردات خودروهای کارکرده چه شد؟
  • مشکل تامین ارز دارو داریم؛ اما وعده درمان سرطان رایگان می دهند! بودجه 1403 برای تامین دارو چه می گوید؟
  • اجرای ۷۵ درصد از طرحهای های مصوب سفر استانداربه منطقه آزاد ماکو
  • بانک مرکزی در تامین ارز واردات دارو تاخیر داشته است
  • آتش گرفتن قطار حین حرکت در کانادا + فیلم
  • آتش گرفتن قطار در کانادا
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • تامین بودجه دولت از جیب مردم / عوارض خروج از کشور هیچ نقشی در بخش گردشگری ندارد