Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از«گاردین»؛ گفته می شود محمد بن سلمان ، شاهزاده عربستان سعودی دست به دخالت در بسیاری از مسابقات فیفا زده است و با سرمایه گذاری میلیاردی در این رقابت ها، به نوعی تاثیرات منفی روی وضعیت کلی این مسابقات داشته است.

موضوع از این قرار است که محمد بن سلمان در جریان رقابت های جام جهانی 2018 روسیه نزدیک به 45 میلیارد دلار را از طریق بانکی در کشور ژاپن به وسیله سفارت سعودی در خاک این کشور شرق آسیایی سرمایه گذاری کرده است و با استفاده از قانون قرارداد محرمانه با فیفا ، قراردادی را در مورد تبلیغات در زمان برگزاری این مسابقات به امضا رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهزاده سعودی متهم است علاوه بر پول شویی ، به دنبال آن بوده تا با صرف هزینه های هنگفت، به نوعی به نفع کشور و باشگاه های سعودی جریان سازی هایی را انجام دهد.

با افشای این اتفاق در دوران ریاست اینفانتینو در فیفا، برخی مدعی هستند فدراسیون جهانی فوتبال در دوران ریاست او نیز اسیر پولشویی و فساد شده است.

هنوز جزئیات بیشتری از این پرونده  منتشر نشده است اما به نظر می رسد در روزهای اخیر مقامات قضایی فیفا، تحقیقات گسترده ای در این مورد انجام دهند.

بیشتر بخوانید:

دخالت شاهزاده‌های سعودی در کار رامون دیاز شد

شاهزاده سعودی به دلیل توهین نژادی محروم شد

پرونده فساد در فوتبال بلژیک وارد فاز جدیدی شد

انتهای پیام/

بن سلمان پا فساد را به فوتبال باز کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۳۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی

موج باران و سیل آسا همراه با وزش باد و گرد و خاک بخش‌هایی از مناطق مدینه و طائف به ویژه مناطق باز و بزرگراه‌ها را درنوردید. منبع: آخرین خبر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  • بن سلمان: مخالف آوارگی مردم غزه هستیم
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه