Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس گفت: دومین یادواره ۳ شهید مدافع حرم و ۵۱۶ شهید گنبدکاووس در موکب حضرت یحیی بن زید(ع) واقع در حسینیه عترت طاهره کربلای معلی برگزار شد. ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲ استانها گلستان نظرات

رمضانعلی خالقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در گنبدکاووس اظهار داشت: در این مراسم معنوی، مشاور سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، جمعی از زائران پیاده اربعین، برادر شهید مدافع حرم علیرضا صفرپور جاجرمی و جمعی از خانواده شهدا که به عنوان خادم حضور داشتند، با مداحی و سخنرانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از سال گذشته گنبدکاووس به صورت مستقل در کربلای معلی برای خدمات به زائران پیاده‌روی اربعین موکب حضرت یحیی بن زید (ع) را برپا می‌کند و همچنین در این 2 سال یادواره 516 شهید و 3 شهید مدافع حرم برگزار می‌شود.

مسئول عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس بیان داشت: در این موکب خدماتی مانند آرایشگری، خیاطی، پذیرایی صبحانه، نهار و شام، اسکان،خدمات پزشکی و غیره ارائه می گردد.

وی ادامه داد: تا روز 4 آبان ماه 6 هزارو 380 قرص نان روغنی و بربری پخته و بین زائران توزیع شده و 4 هزار و 700 نفر در وعده صبحانه، 7 هزار و 400 نفر در وعده ناهار و 8 هزار و 150 نفر در وعده شام پذیرایی شدند.

خالقی گفت: 5 هزارو 40 نفر از خدمات پزشکی و بهداشتی، 305 نفر خدمات خیاطی، 340 نفر آرایشگاه، 370 نفر واکس و 12 هزارو 359 نفر اسکان استفاده کردند.

وی اظهار کرد: مردم گنبدکاووس امسال 570 میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به موکب حضرت یحیی بن زید( ع) برای ارائه خدمات به زائران پیاده اربعین کمک کردند.

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۳۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای نیر با محوریت فضائل استاد شهید مطهری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در این مراسم گفت: عدالت محوری سرلوحه امور ائمه اطهار به ویژه امام جعفر صاق (ع) بود و ایشان با همین رویکرد در مقابل حاکمان ظالمِ زمان ایستادگی کردند و به شهادت رسیدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • سی‌و ششمین یادواره شهدای ارکان برگزار شد
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی مازندران در بهشهر برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • یادواره شهدای نیر با محوریت فضائل استاد شهید مطهری
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • برپایی ۵ موکب شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیاده‌راه بجنورد
  • یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر