Web Analytics Made Easy - Statcounter

نبود دو ماهه پزشک در اين منطقه، مردم اين شهر سه هزار نفري را با مشکلات زيادي مواجه کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان و بلوچستان ، مریم علیمرادی یکی از ساکنان روستاهای این بخش در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: چندین بار به همراه بیمار از فاصله ۲۰ کیلومتری روستا تا مرکز بهداشتی درمانی شهر مراجعه کردیم اما با نبود پزشک نبود مجبور شدیم دوباره به همراه بیمار به خانه برگردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد بامری یکی دیگر از ساکنان شهر چگردک گفت : در حالی که در فصل پاییز شاهد نوسانات دمایی هستیم، به خاطر درمان یک سرما خوردگی ساده، مردم چگردک مجبورند مسافت ۷۰ کیلومتری تا دلگان و یا ۱۸۰ کیلومترایرانشهر را طی کنند.

در بخش جلگه چاه هاشم ۴ مرکز بهداشتی و درمانی وجود دارد که فقط دو مرکز اسفند و آذرآباد آن دارای پزشک است و مراکز بهداشتی و درمانی جلگه چاه هاشم و روستای مَند پزشک ندارند.

قبولی ۸ نفر از پزشکان مستقر در مراکز بهداشتی شهرستان دلگان در آزمون تخصصی پزشکی موجب کمبود شدید پزشک بخصوص در بخش جلگه چاه هاشم شده است.

بخش جلگه چاه هاشم با ۱۱ هزار و ۹۳۸ نفر جمعیت در ۷۰ کیلومتری جنوب غرب شهرستان دلگان و ۲۰۰ کیلومتری غرب شهرستان ایرانشهر قرار دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان نبود پزشک دلگان مشکلات مردمی علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۴۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان، صبح امروز جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع با حضور مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، معاون حقوق عامه دادستان مرکز استان و نماینده نهاد امنیتی در محل سالن جلسات علوم پزشکی زاهدان برگزار شد. 
در این جلسه مدیر کل امور اتباع و مهاجرین در ابتدا ضمن پاسخگویی به سوالات حاضرین در حوزه اتباع بر متمرکز بودن سیاست گذاری در زمینه اتباع در سطح ملی و ابلاغ مصوبات به استان ها تاکید کرد و گفت: خروجی این جلسه کمک به تصمیم سازان در مرکز است و استان به تنهایی مجوز در امر سیاست گذاری پیرامون بسیاری از موارد ندارد.

همچنین در این نشست در راستای دریافت کمک از سازمان های بین الملل اعلام شد دانشگاه علوم پزشکی طرح توریسم درمانی و کمک به بیماران خاص اتباع خارجی را ارائه دهد.   

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • رکابزنی ۱۸۰ کیلومتری با شعار «ارتش فدای ملت»
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین