Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@09:32:45 GMT

بارش برف پاییزی ارتفاعات الیگودرز را سفیدپوش کرد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۵۴۲۰۰

بارش برف پاییزی ارتفاعات الیگودرز را سفیدپوش کرد

خرم آباد - ایرنا - رییس اداره هواشناسی الیگودرز گفت: بارش برف پاییزی ارتفاعات این شهرستان را سفیدپوش کرد.

مهدی بابایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سامانه بارشی فعالی که طی 2 روز گذشته در شهرستان فعال بود علاوه بر بارش باران موجب سفید پوشش شدن ارتفاعات شهرستان شد.
وی با بیان اینکه این سامانه عصر امروز از آسمان الیگودرز عبور می کند ، اظهار داشت: پاییز امسال نسبت به سال گذشته بارشهای بهتری پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بابایی همچنین گفت: سال جاری آبی سالی است که از نظر علم هواشناسی سال ترسالی خفیف است و بارشهای با نرم مناسب و بالاتر انتظار می رود.
وی اظهار داشت: موج سرما به تدریج وارد شهرستان شده و انتظار داریم بارشهای پیش رو در آینده به شکل برف باشد.
الیگودرز در شرق لرستان قرار دارد.
7279/6060/1920

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هواشناسي برف ارتفاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۴۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی

طبق داده‌های اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از سه‌شنبه، ۲۹ اسفند خراسان رضوی تحت تاثیر سامانه‌ای ناپایدار و بارش‌زا قرار خواهد گرفت.

طبق اطلاعیه سطح نارنجی که در این خصوص صادر شده است، افزایش ابر، افزایش شدت وزش باد (در نواحی بادخیز شدید) همراه با گردوخاک، بارش‌های رگباری توام با رعدوبرق، بارش تگرگ، آبگرفتگی، ایجاد روان‌آب و سیلاب در سطح استان پیش‌بینی شده است.

پیش بینی بیشترین حجم بارش‌ها در شهرستان‌ها و توابع درگز، قوچان، چناران، گلبهار، جوین، جغتای، ارتفاعات و دامنه‌های هزار مسجد و بینالود، نواحی غربی کلات نادری، نیشابور، فیروزه، فریمان، باخرز، رشتخوار، تربت‌حیدریه، طرقبه، شاندیز و برخی از نقاط کلانشهر مشهد مقدس می‌باشد.

خودداری از صعود به ارتفاعات و عملیات کوهنوردی با توجه به افزایش شدت وزش باد، تاکید بر خودداری از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، خودداری از سفرهای غیر ضروری و تردد در محورهای استان (به ویژه طی روز چهارشنبه ۱ فروردین) از توصیه‌های این هشدار هواشناسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی
  • نوروز در مازندران بارانی می‌شود
  • نوروز بارانی در مازندران
  • بارش باران و کولاک برف استان زنجان را فرا می گیرد
  • باران در راه مازندران
  • ۲ سامانه بارشی وارد کشور می‌شود/ برف و کولاک در ارتفاعات و نقاط سردسیر
  • برف و کولاک در ارتفاعات و نقاط سردسیر / فعالیت ۲ سامانه بارشی در کشور
  • پیش بینی بارشهای قابل توجه در آذربایجان‌غربی
  • آسمان نیمه ابری در مازندران
  • بارش‌های پراکنده از اواخر وقت دوشنبه می‌بارد