Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل ۱۲ پرونده مرگ ناشی از سوء مصرف مواد مخدر در پزشکی قانونی استان طی 6 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، کامروز امینی در جمع خبرنگاران افزود: ۱۱ مورد از مرگ های ناشی از سوء مصرف مواد مخدر را مردان تشکیل داده و یک مورد مربوط به زنان است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: طی 6ماهه نخست سال گذشته، 18مورد پرونده در رابطه با مرگ ناشی از سوء مصرف مواد مخدر در پزشکی قانونی استان تشکیل شده بود.

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۶ مورد پرونده غرق شدگی طی سال جاری در پزشکی قانونی ثبت شده بیان کرد: پنج نفر از غرق شدگی ها مربوط به مردان و یک مورد نیز زن بوده است.

امینی تعداد مصدومین با سلاح گرم در 6 ماهه امسال با مراجعه به پزشکی قانونی را ۱۴ مورد عنوان و اضافه کرد: ۱۳ نفر از این تعداد مرد و یک نفر زن بوده است .

وی اضافه کرد: در مدت زمان مشابه سال قبل ۲۱مورد مصدومیت با سلاح گرم در پزشکی قانونی استان به ثبت رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام سوءمصرف موادمخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۴۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل امور عشایر استان گفت: بازگشایی جاد‌ه های عشایری ، آبرسانی سیار ، تامین امنیت مسیر کوچ از جمله اقدامات امور عشایر استان در سال جدید برای کوچ عشایر می‌باشد.   آذرفر افزود: کهگیلویه و بویراحمد در مسیر کوچ عشایر استان‌های فارس، خوزستان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری واقع شده است.   از جمعیت ۷۰۰ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد ، ۷۲ هزار نفر عشایر هستند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏