Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@02:30:03 GMT

آکسفام: هر 3 ساعت یک غیرنظامی در یمن کشته می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۵۴۷۲۰

آکسفام: هر 3 ساعت یک غیرنظامی در یمن کشته می‌شود

موسسه آکسفام با اعلام اینکه هر سه ساعت یک غیرنظامی در یمن کشته می‌شود، از آمریکا، انگلیس و سایر کشورهای اروپایی خواست تا ارسال سلاح برای عربستان را تعلیق کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، آکسفام در بیانیه‌ای اعلام کرد: از آغاز اوت سال جاری میلادی به شکل میانگین هر سه ساعت یک غیرنظامی در جریان درگیری‌های یمن کشته شده است و بسیاری دیگر هم با بیماری و گرسنگی دست و پنجه نرم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موسسه با اشاره به داده‌های جمع آوری شده توسط سازمان ملل اعلام کرد که از اول اوت تا 15 اکتبر سال جاری میلادی 575 غیرنظامی شامل 136 کودک در یمن کشته شده‌اند. آکسفام از دولت‌های انگلیس، آمریکا و سایر کشورهای اروپایی هم خواسته تا فروش سلاح به عربستان را به دلیل عدم توجه این کشور به جان انسان‌ها به حالت تعلیق درآورند.

سازمان ملل تخمین زده که قریب به 10 هزار تن در یمن از 2015 کشته شده‌اند. گروه‌های حقوق بشری اعلام می‌کنند که این تعداد ممکن است پنج برابر این رقم باشد.

آکسفام یکی از بزرگترین سازمان‌های بین‌المللی امدادرسانی برای ریشه‌کن کردن فقر، گرسنگی و بی‌عدالتی است در ۹۸ کشور فعالیت می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام جنگ یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۴۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مسلحانه در زاهدان / ۴ کشته و زخمی

آفتاب‌‌نیوز :

یک منبع آگاه دربارهٔ فیلم درگیری و تیراندازی امشب در زاهدان به فارس اعلام کرد: طی درگیری و اختلاف شخصی چند تن با هم در خیابان کوثر، ۳ نفر زخمی و یک نفر کشته شد.

نیرو‌های بسیجی برای برقراری آرامش به این منطقه اعزام شدند. 

همچنین تصاویری از پرواز پهپادها در آسمان زاهدان منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • درگیری مسلحانه در زاهدان / ۴ کشته و زخمی
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس
  • سقوط خودرو در محور مهاباد- ارومیه یک کشته برجای گذاشت
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت
  • گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام
  • رهاسازی ۳۵ خودروی گرفتار در آب طی ۲۴ ساعت گذشته/ سقوط ۲ خودرو در کانال‌های آب و فوت یک نفر
  • آمریکا و عربستان در مسیر توافق هسته‌ای غیرنظامی؟
  • کشته و زخمی شدن ۱۵۴ نفر در حملات داعش در افغانستان
  • سندسازی درباره نیکا شاکرمی برای به حاشیه بردن اعتراضات علیه اسرائیل