Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، زینب همایونی فر، خواهر جوان ترین شهید اربعین حسینی هرمزگان در گفتگو با خبرنگارهرمز با اشاره به ویژگی شهید آذر همایونی فر اظهار کرد:  آذرهمایونی فر فرزند شیرعلی در یکم شهریور ۱۳۵۷ در روستای شهید پرور سرخنگی از توابع دهستان شمیل در خانواده ای مذهبی و کشاورز دیده به جهان گشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهر شهید همایونی فر با بیان اینکه خواهرم کشاورز بود، تصریح کرد: آذر از دوران کودکی در کنار پدر و مادرم فن و فوت کشاورزی را آموخته بود و با دست رنج سالیانه اش هر ساله به زیارت امام رضا(ع) در مشهد مقدس مشرف می شد و همیشه آرزوی رفتن به کربلا را در سینه داشت.

همایونی فر افزود: با توجه به اینکه آذر از دوران کودکی دل داده و شیفته امام حسین(ع) بود در مجالس عزاداری ها و جشن و سرور به عنوان سقا و پخش کننده آب در میان تشنه لبان شهرت داشت.

وی بیان کرد: آبان ۱۳۹۵ هنگامی که شوق رفتن به زیارت کربلا دیگر طاقتش را گرفته بود و عشق به رفتن مانند امواجی خروشان در وجودش متلاتم شده بود با گرفتن حلالیت از اطرافیان رهسپار سرزمین کربلا شد.

خواهر شهید همایونی فر عنوان کرد: روزیکه اطرافیان را برای مراسم چاشی خوانی دعوت کرده بودیم آذر در میان دوستانش گفته بود چقدر دلنشین است که انسان با سفر اول به کربلا شهید شود که برای خودش این اتفاق افتاد و هنگامی که برای شرکت در مراسم اربعین امام حسین(ع) رفته بود درکاروان کربلاییان جا گرفت.

همایونی فر با بیان اینکه خواهرم در ۱۶ آبان ۱۳۹۵ شربت شهادت را نوشید، عنوان کرد: در شهر سامرا و بعد از زیارت حرم امام حسن عسکری(ع) هنگامی که با دیگر همسفرانش قصد سوار شدن به اتوبوس را داشتند انفجار صورت می گیرد و ترکشی به ناحیه پهلویش اثابت می کند که باعث به شهادت رسیدنش می شود.

وی افزود: پیکر خواهر شهیدم در همان مکانی که خودش همواره می گفت من این قدمگاه دوازده امام را آباد می کنم و قبلا هم اقدام به انشعاب آب و برق آن کرده بود تشییع و به خاک سپرده شد.

خواهر شهید تصریح کرد: آذر همیشه آرزو شهادت داشت و در برگزاری یادواره شهید ابراهیم تنیده که از شهدای سرخنگی شمیل است همیشه پیش گام بوده و در صف اول خادمی برای شهدا قرار داشته و سال گذشته یادواره شهید تنیده و خواهر من با حضور مسئولان استانی در روستای سرخنگی شمیل برگزار شد.

همایونی فر با بیان اینکه آذر به آرزوی دیرینه خود رسید و ما را در غم از دست دادنش اندوهگین کرد، گفت: بعد از شهادتش دیگر مادرم رمقی برای کار کردن نداشته و اکنون بعد از سکته ای که کرده به طور کامل از کار افتاده است.

وی با اشاره به اینکه شهادت خواهرم برکات فراوانی برای روستا داشته است، گفت: قبل از شهادت آذر پیگیری های مکرری توسط مسئولان صورت گرفت تا روستای ما میزبان شهدای گمنام شوند اما تمام آنها بی ثمره بوده تا اینکه چهار ماه بعد از شهادت خواهرم روستایمان میزبان دو شهید کمنام شد.

خواهر شهید خاطر نشان کرد: خواهرم از کودکی عاشق امام حسین(ع) و تشنه شهادت بود که در مسیر اربعین امام حسین(ع) به آرزوی دیرینه اش رسید.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۴۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس: لباس تیره نپوشید!

 به گزارش تابناک، ایرنا نوشت: سرهنگ فیروز کشیر دوشنبه شب در گفت و گویی اظهار کرد: در تصادفات منجر به مرگ شبانه شهر تهران و از نظر نوع کاربری حدود ۳۷ درصد از عابرین پیاده، حدود ۱۷ درصد تخلفات خودروها و نیز ۴۶ درصد مربوط به موتورسیکلت سواران است.

وی افزود: متاسفانه برخی از عابرین پیاده شب هنگام لباس‌های تیره می پوشند که ممکن است رانندگان با توجه به تاریکی هوا آنها را نبینند و حوادث تلخ و جبران ناپذیری را رقم بزنند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد: در رصدها مشخص گردید که بیشترین تصادفات منجر به مرگ شهر تهران به بزرگراه آزادگان باز می‌گردد و بعد از آن این آمار مربوط به بزرگراه امام علی (ع) و سپس مربوط به بزرگراه شهید همت، بزرگراه شهید بابایی و بزرگراه شهید زین الدین است.

سرهنگ کشیر ادامه داد: معابری که اعلام شد جزو معابر خطرناک تهران به ویژه در شب هنگام بوده و پلیس بارها اطلاع رسانی های لازم را در خصوص تردد ایمن و با احتیاط رانندگان در این معابر داشته است.

وی گفت: بزرگراه آزادگان یک بزرگراه شریانی و حساس است که از انتهای آزادراه تهران شمال در انتهای شمال غربی شهر و به سمت غرب تهران و از جنوب و جنوب غربی و جنوب شرقی تا سه راه افسریه ادامه دار است.

سرهنگ کشیر تاکید کرد: رانندگانی که در این مسیرها و مخصوصا معابر بزرگراهی تردد می کنند باید با دقت و مهارت بیشتری تردد داشته و حواس شان به عابرین پیاده و موتورسواران باشند و سرعت مطمئنه را مد نظر داشته و از خوردن و آشامیدن و انجام هرگونه حرکاتی که باعث حواس پرتی آنان می شود جدا پرهیز کنند.

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس: لباس تیره نپوشید!
  • روایتی از زندگی پربار آیت الله مروج،عالم برجسته اردبیلی
  • بیشترین تصادفات منجر به فوت تهران در این بزرگراه رخ می دهد
  • بیشترین تصادفات فوتی شهر تهران در بزرگراه آزادگان رخ می دهد
  • روایتی دست اول از عمل جراحی پروستات رهبر انقلاب | هدیه گران قیمتی که رهبری پس دادند چون... | رهبر انقلاب کوهپیمایی و پیاده‌روی روزانه دارند؟
  • حمید ابراهیمی بازیگر شهید طهرانی‌مقدم شد
  • یورش نظامیان صهیونیست به نابلس/ شهادت جوان فلسطینی+ فیلم
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا
  • روایتی از یک عکس ماندگار
  • درهای بهشت زهرا(س) باز شد؛ تجمع مردمی بر سر مزار شهید تهرانی مقدم