Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: به گزارش یورونیوز، نتایج آزمایش‌های روانشناسی روی این شهروند فرانسوی نشان می‌دهد که از سلامت عقلی کامل برخوردار است. او در نخستین بازجویی گفته که حق اوست در یک مملکت آزاد و دموکراتیک مثل فرانسه انتقاد کند و به او اجازه صحبت با رئیس جمهوری داده شود.

به گزارش رکنا، پلیس Police فرانسه، شهروندی را که در 24 ساعت، ۱۹۵ بار با کاخ الیزه تماس گرفته بود تا به سیاست های امانوئل ماکرون اعتراض کند، دستگیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از جستجوی هویّت مزاحم تلفنی، مشخص شد او یک مدرس موسیقی ۳۸ ساله است.

او در روز دوشنبه گذشته در شهر آنسی جنوب شرق فرانسه دستگیر شد و قرار است در نوزدهم ژانویه محاکمه شود.

پلیس فرانسه می گوید، این مرد در بسیاری از تماس هایش با خشونت حرف می زد و فحش و ناسزا می داد.

به گزارش یورونیوز، نتایج آزمایش‌های روانشناسی روی این شهروند فرانسوی نشان می‌دهد که از سلامت عقلی کامل برخوردار است. او در نخستین بازجویی گفته که حق اوست در یک مملکت آزاد و دموکراتیک مثل فرانسه انتقاد کند و به او اجازه صحبت با رئیس جمهوری داده شود.

این مدرس موسیقی سابقه چنین کاری را داشته، و از دو سال پیش تا کنون چندین بار از خط تلفن ثابت با ادارات مختلف دولتی تماس گرفته و از روند اداری کشور ابراز ناراحتی کرده است. او پس از ناامیدی از ادارات محلی، با کاخ الیزه تماس گرفته و خواستار گفت وگوی مستقیم با رئیس جمهوری شده، اما پس از آن که اجازه این گفت وگو را نیافته، بارها به شخص رئیس جمهوری و کارمندان و خود تلفن‌چی فحش داده است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فرار 4 دختر دانش آموز تهرانی که فریب خورده بودند! یک زائر ایرانی در عراق به ضرب گلوله پلیس کشته شد پری دختر نبود! / پیشنهاد بی شرمانه به 2 دختر همکلاسی + عکس خودکشی معلم پیانو در زندان+عکس انتقام عجیب راحله مطلقه از مردها ! ریحانه در روز عروس موقت 3 مرد می شد ! چه کسانی در ایران طرفدار بن سلمان هستند؟! + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تلخ ترین سرنوشت برای مهشید / وقتی مرد کلید را در قفل خانه چرخاند ! لحظه محاصره شدن یک ماهیگیر توسط کروکودیل ها! +فیلم دستگیری بی شرم ترین پسر دانشجو / او با 40 دختر بی حیایی کرده است + عکس این 3 شخصیت برجسته ایران ساندویج فروشی می کردند! مثلث شوم گریه های زنانه، مرد غریبه و قتل شوهر + پشت پرده تلخ شانس بزرگی که سهیلا با فرار شوم از خانه داشت! روحانی از چه چیزی احساس خطر دارد؟! + جزییات اقدام های شنیع در یک مدرسه پسرانه / مرد سرشناس فاش می‌کند اعدام سعید و فرید به خاطر تجاوز به دختر دانش آموز تهرانی / نگار در دادگاه چه گفت؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس Police سلامت الیزه فرانسه بازجویی انتقاد کاخ عکس ایران فیلم دختر تصاویر قتل زن پرواز بازی اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۴۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافقات خوبی را در سفر رییس جمهور به سریلانکا شاهد خواهیم بود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری خود با حضور خبرنگاران، گفت: سالروز شکست آمریکا در عملیات طبس را گرامی می‌داریم. در عین‌حال جا دارد از مردم خوب سمنان برای استقبال از آقای رئیس جمهور و هیأت همراه در سفر استانی هفته گذشته تشکر کنم.

وی افزود: امروز رئیس جمهور در سفر به پاکستان در جهت فعال کردن همه ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال و رشد دیپلماسی به سر می‌برد که امروز روز آخر این سفر به پاکستان است و رئیسی فردا به دعوت رئیس جمهور سریلانکا به سفر یک روزه به این کشور خواهد رفت که توافقات خوب و افتتاحی را شاهد خواهیم بود.

در حال تکمیل…

کد خبر 6086280

دیگر خبرها

  • لایی الحاجی دیوف به امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه / فیلم
  • ماکرون: اروپا در خطر مرگ قرار دارد
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • توافقات خوبی را در سفر رییس جمهور به سریلانکا شاهد خواهیم بود
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه