Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سمنان- ايرنا- نماينده مردم دامغان در مجلس شوراي اسلامي گفت: چهار گزينه پيشنهادي براي چهار وزارتخانه، تجربه و کارداني لازم براي پيشبرد برنامه هاي کشور در شرايط اقتصادي کنوني را دارند.

ابوالفضل حسن بيکي روز شنبه در گفت و گو با ايرنا، افزود: در شرايطي کنوني و جايگاه بين المللي ايران که آمريکا و دشمنان انقلاب به اين ملت فشار وارد مي کنند، مجلس شوراي اسلامي با راي بالا به وزرا به دولت کمک شاياني خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماينده مردم دامغان در مجلس شوراي اسلامي، شرايط وزيران پيشنهادي به مجلس را خوب و در حال بهتر شدن عنوان کرد و گفت: تعامل چهار وزير پيشنهادي دولت، تا کنون با نمايندگان مجلس و کميسيون هاي تخصصي بسيار سازنده بوده است.
وي به شرايط و سابقه وزراي پيشنهادي اشاره کرد و گفت: محمد شريعتمداري براي تصدي وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي برنامه مدون ارائه کرده است که مردمي بودن وي زبانزد همگان است.
حسن بيکي افزود: شريعتمداري از نيروهاي انقلابي، ولايي، شايسته و باانگيزه اي است که قشر کارگر و افراد تحت پوشش تامين اجتماعي از کارنامه و برنامه هاي راهبردي وي راضي و اميدوار به بهبود هستند.
وي، محمد اسلامي را از جنس شهيد تهراني مقدم و سرداران شهيد عنوان کرد و گفت: آثار و خدمات اين فرد انقلابي، هوا فضا ايران را در تراز پنج کشور برتر جهان قرار داده است.
حسن بيکي، رضا رحماني را فردي شايسته براي تصدي وزارت صنعت، معدن و تجارت دانست و گفت: وي سه دهه است که در حوزه مديريت و مسووليت هاي راهبردي صنعت کشور حضور دارد و تجربه هاي ارزنده اي در کارنامه خود دارد.
وي اضافه کرد: رضا رحماني سه دوره نماينده مردم تبريز در مجلس شوراي اسلامي بوده است و ضمن آشنايي با حوزه قانونگذاري، از مباحث مختلف صنعت و معدن کشور مطلع است.
حسن بيکي خاطر نشان کرد: اين فرد با تخصص، باتجربه و باانگيزه بالاي خود، برنامه قوي و اجرايي خوبي را به مجلس ارائه داده است که برنامه وي همسو با چشم انداز و شرايط تحريم طراحي وتدوين شده است.
عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي افزود: فرهاد دژپسند، علم و عمل در حوزه اقتصاد و اداره وزارت را همراه با هم دارد که حضور وي در وزارت امور اقتصادي و دارايي مي تواند با هماهنگي ديگر عناصر اقتصادي، به حل مشکلات پولي و ارزي کشور منجر شود.
وي دژپسند را مديري تعامل گرا، کارشناسي خبره و واقع بين، مشاور امين دولت و متخصص دور زدن تحريم ها دانست و گفت: اميدواريم با حضور اين نيروي کاردان، شاهد برنامه هاي کاربردي در حوزه پولي و مالي باشيم.
به گفته حسن بيکي، دژپسند فردي انقلابي، باانگيزه و عمل گرا است که راهبرد اين فرد در اجراي چشم انداز 20 ساله و تقويت اقتصاد ملي قابل تحسين است.
نماينده مردم دامغان در مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: وزير پيشنهادي امور اقتصادي و دارايي، در مقابله با تحريم ها از تجربه ارزشمندي برخوردار است که در مجلس مقبوليت لازم براي تصدي اين وزارتخانه دارد.
حجت الاسلام والمسلمين حسن روحاني رئيس جمهوري روز يکشنبه، 29 مهرماه در نامه اي به هيات رئيسه مجلس شوراي اسلامي، گزينه‌هاي پيشنهادي خود براي چهار وزارتخانه معرفي کرد.
بر اين اساس، فرهاد دژپسند براي تصدي وزارت امور اقتصادي و دارايي، محمد شريعتمداري براي تصدي وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي، محمد اسلامي براي وزارت راه و شهرسازي و رضا رحماني براي وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفي شدند.
جلسه بررسي صلاحيت و راي اعتماد به وزيران پيشنهادي دولت، از ساعت 13 امروز شنبه پنجم آبان در دو نوبت در صحن علني مجلس برگزار مي‌شود.
9856/6103
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۴۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است

بیژن نوباوه‌وطن در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: هنوز یک پنجم مجلس دوازدهم تعیین نشده که این تعداد بسیار مهم و اثرگذار است.

داوطلب دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم بیان کرد: مطمئن هستم با تعهدی که مردم دارند، حتماً دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی پای صندوق‌های رأی خواهند آمد و با مشارکت خود این کار ناتمام را تمام خواهند کرد.

وی تاکید کرد: همه مطالبات ملت از طریق مجلس شورای اسلامی قابل پیگیری است و هر چقدر مجلس ما قوی‌تر و منسجم‌تر باشد، قطعاً می‌تواند در آینده کشور نقش به سزایی داشته باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم همه مردم که در دور اول انتخابات مجلس پای صندوق‌های رأی آمدند و حتی کسانی که در دور اول نیامدند، روز جمعه این هفته پای صندوق‌های رأی بیایند و ۴۵ نماینده باقیمانده مجلس دوازدهم را با رأی بالای خود تعیین کنند.

کد خبر 6099053 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات کشور / اعلام زمان دقیق پایان تبلیغات انتخاباتی
  • انتشار اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات کشور / زمان دقیق پایان تبلیغات انتخاباتی اعلام شد
  • مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است
  • عباس مرادی سکاندار شهرداری نجف آباد شد
  • رئیسی یک قانون جدید ابلاغ کرد
  • عقب‌نشینی وزارت کار از تغییر لایحه تعیین دستمزد کارگران
  • من گزینه مناسبی برای یونایتد هستم
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • تغییرات گوگل مپس برای گوشی‌های اندرویدی از راه می‌رسد