Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی بارش باران و باد شدید در بوشهر ضمن لغو پرواز مسیر تهران-بوشهر-تهران مدارس برخی شهرهای استان بوشهر تعطیل شد. ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵ استانها بوشهر نظرات

زهرا راستگو صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان بوشهر اظهار داشت: سامانه بارشی که از اواخر وقت پنجشنبه شب وارد استان شد سبب افزایش مقدار ابر‌ها در شمال و مرکز استان و بارش رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد در این مناطق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرگروه پیش‌بینی هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه بارش‌ها از بامداد امروز در شمال استان بوشهر شدت گرفت خاطرنشان کرد: این سامانه بارشی اکنون در سواحل مرکزی استان بوشهر فعال شده است.

مدیرگروه پیش‌بینی هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: در ساعات آینده جنوب استان بوشهر به ویژه نقاط ساحلی از بارش رحمت الهی بهر‌ه‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه روند بارش باران تا آخر وقت فردا ادامه دارد با توجه به وزش تندباد به ویژه بر روی دریا از دریانوردان خواست از رفتن به دریا خودداری کنند.

لغو پرواز بوشهر تهران

در همین حال به سبب شرایط جوی پرواز تهران-بوشهر-تهران لغو شد.

اداره کل فرودگاه‌‌های استان بوشهر اعلام کرد: پرواز آسمان مسیر تهران- بوشهر- تهران صبح امروز به سبب شرایط نامساعد جوی لغو شد.

همچنین پرواز ایران ایر مسیر تهران- بوشهر- تهران تا اطلاع ثانوی لغو  است ساعت برنامه‌ای این پرواز 7:20 ورود 7:55 خروج  بوده است.

تعطیلی مدارس در سه شهر استان بوشهر

بارش باران مدارس برخی مناطق استان بوشهر را تعطیل کرد.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اعلام کرد: مدارس  سه شهر استان بوشهر به سبب بارندگی همراه با وزش باد و رعدوبرق در نوبت صبح تعطیل شد.

 مجید اجرایی افزود: همه مقاطع تحصیلی شهرستان گناوه، منطقه خارگ و مدارس ابتدایی شهرستان بوشهر در نوبت صبح امروز تعطیل شدند.

تاکنون گزارشی از خسارت ناشی از بارندگی شدید همراه با تندباد در شهر و روستاهای استان بوشهر ارسال نشده است.

انتهای پیام/ح

R41363/P1357/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۵۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد

 رییس اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل از تعطیلی مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در روز چهارشنبه پنج اردیبهشت ماه خبر داد.

رحمت اله مشرقی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: مدارس منطقه یحیی آباد آران و بیدگل به دلیل وقوع سیل، فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت تعطیل و آموزش غیرحضوری خواهد بود.

وی افزود: علت تعطیلی مدارس پیشگیری از آسیب دانش آموزان و ارائه خدمات بهتر به شهروندان عنوان شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد