Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@07:27:53 GMT

«بندگان خدا و بردگان زمین» در انتظار چاپ

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۵۵۱۲۱

«بندگان خدا و بردگان زمین» در انتظار چاپ

حسینی با بیان اینکه چاپ کتاب در شرایط فعلی سخت شده است، گفت: رمان جدیدم در بردارنده حوادث تاریخی است و به اتفاقات پیش و پس از انقلاب اسلامی اشاراتی دارد.

«سید هاشم حسینی» درباره کتاب های در دست چاپ خود به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان گفت: «بندگان خدا و بردگان زمین» عنوان رمان دو جلدی تازه من است که نوشتن آن شش سال طول کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا قرار بود انتشارات سوره مهر کتاب را چاپ کند که از ان انصراف دادند. پس از انصراف انتشارات سوره مهر آن را به انتشارات شهرستان ادب سپردم. شهرستان ادب هم ناشر بزرگی است.

 

این نویستده ادامه داد: این رمان دو جلدی که موضوع اجتماعی دارد، در بردارنده حوادث تاریخی است و در آن به اتفاقات قبل و بعد از انقلاب اسلامی اشاراتی شده است. البته قابل ذکر است که این کتاب مستقیما ذرباره انقلاب و جنگ نیست. 

 

وی اظهار داشت: این کتاب بیش از هزار صفحه است و  حدود 30 شخصیت دارد. حوادث داستان نیز متعدد است. قسمت دوم رمان در مورد تاثیر جنگ است.

 

این نویسنده با اشاره به مشکلات چاپ کتاب در شرایط فعلی عنوان کرد: متاسفانه شرایط چاپ کتاب سخت شده است. کتاب دیگرم با عنوان «دختر کوهستان» را از سال 90 به دست ناشر سپردم و سال گذشته منتشر شد. برای این رمان هم بسیار کوشیده ام . در این اثر در قالبی داستان‌گونه به قیام مردم قفقاز و داغستان به رهبری شیخ شامل و انقلاب بلشکویکی و روزهای پس از جدایی پرداختم. جمع کردن اطلاعات از شرایط اقلیمی داغستان و قفقاز بسیار زمان بر بود زیرا دوست داشتم توصیفاتم به گونه ای باشد که برای خواننده باور پذیر باشد. این کتاب توصیفات زیادی از طبیعت آن منطقه دارد.

 

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین زائران اربعین حسینی مرز مهران مجلس بیرجند موکب اربعین اردبیل سردار اشتری شهرستان ادب انتشارات سوره مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۵۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از خلاصه کتاب «برجام آینه عبرت»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز قم؛ حجت الاسلام نبویان نویسنده کتاب در این مراسم گفت: این کتاب برای سهولت و به صورت خلاصه و مفید از کتاب ۶ جلدی نوشته شده است و سعی شده در این کتاب خواننده به صورت مختصر و مفید در جریان کم و کاستی و ضعف‌های قرارداد برجام  قرار بگیرد.

نویسنده این کتاب افزود: این کتاب، به صورت خلاصه روایتی از روند مذاکرات، از سال ۸۲ تا سال ۱۴۰۰ را شامل می‌شود و سعی شده به عنوان سند، روند تاریخی مذاکرات را بررسی کرده و ایرادات و نقاط ضعف برجام بررسی و برای مخاطبان بیان شود. 
آیت الله کعبی در مراسم رونمایی از این کتاب با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلابی تمدنی است که سه ضلع دارد گفت: ضلع برخورداری از اجتهاد اصیل با توجه به مقتضیات زمان و تبیین و تعمیق آن، حوزه علم و فناوری با تلفیق ایمان و علم و ضلع اقتدار نظامی، دفاعی و امنیتی سه ضلعی است که بر پایه نظریه مقاومت است و با تلفیق این سه حوزه تمدن سازی محقق خواهد شد. 
 وی افزود: جوانان حوزه و دانشگاه باید نظریه تمدن اسلامی بر اساس انقلاب اسلامی را بشناسند و بستر سازی و زمینه سازی تحقق و گفتمان سازی تمدن سازی اسلامی در کشور را محقق نمایند.

دیگر خبرها

  • چرا در ایران از مارکز استقبال شد؟
  • ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری
  • ارسال بیش از ۶۶ هزار کتاب به مراکز کانون در کشور
  • حسین انصاریان: خدا را شاکرم که استجابت دعاهای مکرر براى نابودى هیمنه کفر و شکست رژیم غاصب اسراییل را به دست مومنین مشاهده نمودیم
  • پیام استاد شیخ حسین انصاریان پیرامون عملیات وعده صادق
  • رونمایی از خلاصه کتاب «برجام آینه عبرت»
  • چگونه کتاب‌های انتشارات تیمورزاده را خریداری کنیم؟
  • مذاکرات هسته‌ای باید دقیق روایت شود
  • زوال عقل با گابریل گارسیا مارکز نویسنده محبوب چه کرد؟
  • زوال عقل با نویسنده محبوب چه کرد؟