Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@15:12:56 GMT

کدام ملی پوش والیبال با کواچ درگیر شد؟

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۵۵۱۴۳

کدام ملی پوش والیبال با کواچ درگیر شد؟

لیبروی سابق تیم ملی بعد از ۴ سال ماجرای درگیری بازیکن و مربی تیم ملی در جام جهانی لهستان را فاش کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد ظریف که چند روز قبل در گفت و گو با "ورزش سه" صحبت های جالبی را به بهانه ماجرای اختلاف سعید معروف و رییس فدراسیون والیبال بر زبان آورد، شب گذشته میهمان برنامه ۵+۱ بود. لیبروی سابق تیم ملی در این مصاحبه از یک درگیری پرده برداشته که بین سرمربی وقت تیم ملی و یکی از بازیکنان در جام جهانی لهستان رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسابقات جهانی ۲۰۱۴ به میزبانی لهستان برگزار می شد؛ تیمی که هدایت آن برعهده اسلوبودان کواچ بود و فرهاد ظریف هم به عنوان لیبرو آن تیم را همراهی می کرد.


ظریف در افشای این ماجرا می گوید: «در جام جهانی لهستان بازیکن و مربی تیم ملی با هم درگیری فیزیکی پیدا کردند؛ اما همه چیز ختم به خیر شد و خبری درز نکرد!»


این بازیکن در شرایطی به مسابقات جهانی لهستان اشاره کرده که اخباری در آن رقابت ها که با عنوان ششمی ایران هم به پایان رسید، درباره درگیری بازیکنان و کواچ به بیرون درز نکرد و این مربی صربستانی هم به کارش ادامه داد.


البته ممکن است منظور ظریف رقابت های جام واگنر در سال ۲۰۱۵ باشد که ایران پیش از جام جهانی ژاپن در آن حاضر شد و اتفاقا اخبار درگیری هم منتشر شد. در آن مقطع گفته می شد مهدی مهدوی با اسلوبودان کواچ درگیری شدید فیزیکی پیدا کرده و از آن به بعد گویا رابطه سرمربی صربستانی با بازیکنان تیره شد. تیم ملی هم در آن دوره جام جهانی نتایج خوبی کسب نکرد و در نهایت کواچ از سمتش کنار رفت.


به هر حال چیزی که مشخص است اتفاقات درون تیم ملی والیبال تا درگیری بازیکن و سرمربی پیش رفته؛ اما نه تنها کسی اخبار آن را رسانه ای نکرده، بلکه به جای برخورد با بازیکن، سرمربی برکنار شده است!

 

والیبال تیم ملی والیبال ایران فرهاد ظریف

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال ایران فرهاد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۵۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت

به گزارش قدسآ نلاین و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز ‌شده و فردا (یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت) در شهر «روی‌اِت» کشور تایلند با معرفی برگزیدگان به پایان می‌رسد.

در بازی‌های امروز، تیم والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده - امیرعلی قلعه‌نویی) با شکست ۲ بر صفر نیوزلند دو (پاچئو داوی - وستی توماس) به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت. نوجوانان ساحلی ایران که امروز (شنبه - ۱۵ اردیبهشت) برای دومین بار به میدان رفتند با امتیازات ۲۱ بر ۱۰ و ۲۱ بر ۷ حریف را شکست دادند تا به پنجمین برد خود در این مسابقات دست یابند.

با کسب این نتیجه و راهیابی تیم والیبال ساحلی ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۹ سال پسر آسیا، حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه‌نویی موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند که در شانگلو چین برگزار می‌شود.

ساحلی‌بازان کشورمان در دیدار بعد به مصاف استرالیا یک (راکر گراهام جت – دونووان کیلیان) خواهند رفت تا تکلیف حضورشان در دیدار فینال مشخص شود.

دیگر خبرها

  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • قیمت‌های جهانی مواد غذایی به کدام سو می‌رود؟
  • تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • یک ایرانی در لیگ کره شاگرد پائز شد!
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • پائز در لیگ کره جنوبی یک بازیکن ایرانی دارد!
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!