Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-27@16:53:40 GMT

آشپزی ایمن با محصولات پارس‌ خزر

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۵۵۳۱۸

آشپزی ایمن با محصولات پارس‌ خزر

به گزارش امتداد نیوز، شرکت پارس خزر، بدین منظور علاوه بر توسعه رنگ چرخ‌ گوشت ۱۲۰۰ MG که به رنگ قهوه‌ای کرم بود به رنگ طوسی سفید تغییر داده است. چرخ‌ گوشت ۱۴۰۰ پلاس نیز در کنار چرخ‌ گوشت ۱۴۰۰ قبلی قرار می‌گیرد که سبد سری ۱۴۰۰ تکمیل شود. چرخ‌ گوشت‌های ۱۴۰۰ و ۱۶۰۰ علاوه بر رنگ‌های سفید گذشته، در رنگ‌های مشکی نقره‌ای و مشکی متالیک تولید و به بازار ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار مدل‌های موفق ۱۴۰۰ و ۱۶۰۰، چرخ‌ گوشت همه‌کاره ۱۶۰۰  با  آپشن‌های جدید و مکمل‌های جادویی و ژوبیتر محصولی جدید را به مصرف‌کنندگان عرضه کرده است.

چرخ‌ گوشت مدل بوفالو  در دو رنگ سفید و مشکی نقره‌ای به بازار عرضه می‌شود.

محصول بوفالو علاوه بر چرخ‌ گوشت دارای محفظه نگهدارنده غذا به‌ صورت رایگان است که در کنار این محصول و بسته‌بندی بوفالو قرار گرفته که برای نگهداری گوشت و سایر غذاها در ظرف نگهدارنده غذا قابل استفاده است.

چرخ‌ گوشت‌های پارس خزر در مدل‌های ۱۲۰۰، ۱۴۰۰، ۱۵۰۰ و ۱۶۰۰ و بوفالو آپشن سوسیس‌ساز، در کنار سری مکمل‌های جادویی و مکمل ژوپیتر دارا می‌باشد که برای آبمیوه‌گیری، پوره و خرد کردن  یا له کردن غذا و میوه از جمله انار، غوره، لیموترش، مغز گردو، سیب‌زمینی خام و پخته، هویچ، سیب، لبو و کرفس استفاده می‌شود و به عنوان دستیار مناسبی در کنار سایر محصولات تولیدی گروه محصولات پارس خزر می‌باشد.

محصول مکمل چرخ‌ گوشت به طور کامل طراحی شده و تولید مهندسان و متخصصان داخلی و ساخت ایران بوده که در کنار چرخ‌ کردن ِگوشت،  می‌تواند خرد کردن و آب‌گیری میوه‌های سخت و حتی کم‌آب را با استفاده از پلت‌فرم پرقدرت موتور چرخ‌ گوشت‌های پارس خزر انجام دهد.

تمامی محصولات فوق و متعلقات آن، در سایت فروش رسمی پارس خزر که به طور مستقیم از کارخانه و به‌ صورت آنلاین برای عرضه و فروش  به سراسر نقاط ایران ارسال می‌شود.

انتهای پیام

true برچسب ها : آشپزی پارس خزر لوازم خانگي true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۵۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از تصادف خودروی پژو پارس با کامیون در آزادراه قزوین-زنجان و کشته شدن راننده پژو پارس خبر داد.

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از تصادف پژو پارس با کامیون خبر داد و اظهار کرد: راننده خودرو سواری پژو پارس در این حادثه جان باخت.

وی افزود: ساعت ۲۲:۱۹ دقیقه چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ حادثه تصادف در مسیر اتوبان قزوین به زنجان، نرسیده به مجتمع رفاهی ترنج را به سامانه ۱۲۵ اعلام و ستاد فرماندهی این سازمان، بلافاصله دو تیم امداد و نجات و اطفا را از ایستگاه‌های شماره پنج پونک و ۹ شهرک دانش به محل حادثه اعزام کرد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: آتش‌نشانان در بدو ورود با کمک تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش دادند، راننده که فوت کرده بود را از خودرو خارج کردند و تحویل عوامل آرامستان حاضر در محل حادثه دادند.

ململی با بیان اینکه علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه قزوین در دست بررسی است، به رانندگان توصیه کرد به هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی خودداری کنند.

کد خبر 747713

دیگر خبرها

  • پس از ۳ ماه حاشیه؛ پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد
  • پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد
  • ۵ مدل پنکه پارس خزر محبوب و پرفروش برای روز‌های گرم تابستان
  • قیمت پژو پارس امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • کدام نواحی ایران در معرض خشکسالی شدید هستند؟/ کاهش ۱۱ درصدی بارش‌ها در دهه ۱۳۹۰-۱۴۰۰
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت