Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@12:44:41 GMT

تجلیل از نابغه خردسال موسیقی کشور در بانک ملی

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۵۵۳۲۲

تجلیل از نابغه خردسال موسیقی کشور در بانک ملی


نابغه خردسال موسیقی کشور در بانک ملی ایران مورد تجلیل قرار گرفت.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، با دعوت محمدرضا حسین‌زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک ملی ایران پارسا خائف نفر اول رشته آواز جشنواره موسیقی جوان در محل دفتر وی حضور یافت و مورد تجلیل قرار گرفت.  
حسین‌زاده در این دیدار با تبریک موفقیته‌ای این هنرمند نوجوان اردبیلی اظهار کرد: امیدوارم پارسا با صدای خود نام اردبیل و اردبیلی را در جهان پرآوازه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: بنده به عنوان یک اردبیلی وقتی یک نوجوان هنرمند از خطه دیار سبلان را می‌بینم بسیار خوشحال می‌شوم چرا که بوسیله هنر هست که می‌توان فرهنگ غنی کشورمان را به جهانیان معرفی کنیم.
وی خطاب به پارسا خائف هنرمند و نابغه موسیقی نوجوان اردبیلی گفت: حتما به این راهی که انتخاب کردی ادامه بده و انتظارم این است که در انتخاب شعرها و قطعاتی که اجرا می‌کنی دقت بیشتری شود تا شنوندگان صدای زیبای شما مطالب غنی و مفید را بشنوند چرا که متاسفانه امروز بسیاری از جوانان از موسیقی سنتی و پرمحتوا دور شده‌اند و به اشعار کوچه بازاری روی آورده‌اند.
گفتنی است پارسا خائف برگزیده و نفر اول جشنواره ملی موسیقی جوان در رشته آواز ایرانی موفق شد در سال گذشته عنوان اولی جشنواره موسیقی استان را به خود اختصاص دهد.
این هنرمند اردبیلی همچنین برگزیده جشنواره بین‌المللی شمس و مولانا سالجاری به همراه ارکستر کودکان رودکی است که اجرای اولین کنسرت رسمی وی در عید قربان در تالار بین‌المللی هتل شهریار تبریز به اکران درآمد.
پارسا خائف با اجرای ده‌ها آواز ایرانی با بهره‌مندی از حضور اساتیدی همچون احدی و محرمی در اردبیل از حضور امید مظهری از شاگردان ممتاز استاد شجریان در تهران و نیز زیرنظر علیرضا مهدیزاده و فواد سمیعی و استاد هادی قضات به رشته موسیقی سنتی مشغول است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی جشنواره بین المللی درآمد کودکان موسیقی موسیقی سنتی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۵۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو هنرمند قزوینی نشان فاخر صنایع‌دستی کشور را کسب کردند

  به‌گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت:  نشان فاخر صنایع‌دستی کشور به آثار شاخص و منحصربه‌فرد تولید شده توسط هنرمندان استان‌ها تعلق می‌گیرد و هرسال داوری آنها به صورت استانی و سپس در سطح ملی برای انتخاب آثار فاخر صورت می‌گیرد.   سیدمیثم حصاری افزود: در مرحله داوری استانی تعداد بر اساس شاخص‌هایی چون خلاقیت در طراحی، حفظ اصالت و مهارت در اجرا،  ۲۰ اثر از آثار هنرمندان توسط کارشناسان استان مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت پنج اثر به مرحله کشوری ارسال شد تا در کارگروه فنی معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور مورد داوری قرار گیرند.   او خاطرنشان کرد: در مرحله داوری ملی از پنج اثر ارسال شده اثر منبت چوب سیدمرتضی عبدحسینی و قفل سنتی استاد حسن کوکبی موفق به کسب نشان فاخر صنایع‌دستی کشور شدند.   حصاری یادآور شد: پیش از این نیز سه اثر دیگر از هنرمندان صنایع‌دستی استان در رشته تراش شیشه، نگارگری و خراطی چوب نیز موفق به دریافت این نشان ملی شده‌اند.

دیگر خبرها

  • کنسرت‌ها در انحصار مافیای موسیقی
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳
  • دعوت ۲۰ کشور دنیا از نابغه قرآنی برنامه محفل
  • برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت تجلیل شدند
  • دف‌نواز سنندجی: مسئولان حمایت از دف‌نوازی را دریغ نکنند
  • تجلیل از ۷۰ هنرمند ایلامی همزمان با هفته هنر انقلاب
  • داود آزاد به صحنه می‌رود
  • دو هنرمند قزوینی نشان فاخر صنایع‌دستی کشور را کسب کردند