Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، پلیس فدرال آمریکا یک مرد را به ظن ارتباط با ارسال بسته‌های حاوی بمب‌های لوله‌ای برای بیش از ۱۰ سیاستمدار دموکرات و منتقد سرشناس «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا بازداشت کرد.

«سزار سایوک» ۵۶ ساله روز جمعه پس از بازداشت در دادگاهی در ایالت فلوریدا تفهیم اتهام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک روز پیش از آن ماموران اف‌بی‌آی یک دفتر خدمات پستی را در نزدیکی شهر میامی در فلوریدا تفتیش کرده بودند. به گزارش ان‌بی‌سی پلیس از اثر انگشت یافت شده روی نامه‌های ارسالی و مطابقت آن با اثر انگشت کشف شده در این دفتر، موفق به رهگیری این متهم شده است.

برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که این فرد در یک خودروی استیشن سکونت داشته که پنجره‌هایش با عکس‌های تبلیغاتی ترامپ پوشیده شده است. سی‌ان‌ان که برای نخستین بار این گمانه‌زنی را در باره محل اقامت آقای سایوک منتشر کرد، می‌گوید قادر به اثبات مستقل این خبر نیست.

هنوز اطلاعاتی درباره همدست یا همدستان احتمالی سزار سایوک، متهم اصلی این پرونده جنجال برانگیز منتشر نشده است و معلوم نیست آیا وی به تنهایی عمل می‌کرده یا معاون یا معاونانی داشته است.

دونالد ترامپ پیشاپیش ارسال این نامه‌ها را اقدامی تروریستی توصیف کرده و از «همه» خواسته بود تا در این شرایط با یکدیگر متهم شوند.

 

مکان: فلوریدا، آمریکا

منبع: یورونیوز

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۵۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا ۱۵۰ بسته مواد غذایی به بیماران خاص و هموفیلی درنیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره امور بیمارستان‌های معاونت درمان دانشگاه نیشابورگفت :ارزش بسته های معیشتی توزیع شده یک میلیارد ریال بود.
علی گاراژیان افزود:همچنین همزمان  با روز جهانی هموفیلی ۲۰ بسته موادغذایی به ارزش ۲۳۰ میلیون ریال به یادبود مرحومه محبوبه خداوردی شهید سلامت، به خانواده‌های بیماران هموفیلی زیر پوشش اهدا شد.

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری عامل ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی
  • برادرکُشی با اسلحه شکاری!
  • چرا «طلای ابلهان» واقعا ارزشمند است؟
  • اهدا ۱۵۰ بسته مواد غذایی به بیماران خاص و هموفیلی درنیشابور
  • مردی با تیراندازی برادر خود را کشت و تسلیم شد
  • محموله ۲۸ تنی مواد غذایی به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال شد
  • ناسا برخورد زباله‌های ایستگاه فضایی با خانه مردی در فلوریدا را تایید کرد
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران