Web Analytics Made Easy - Statcounter

زائران اربعین حسینی در موکب خدام الحسین «خطه مبارک» شهرستان فریدونکنار به دلدادگی با حضرت اباعبدالله (ع) مشغول می‌شوند. به گزارش بلاغ، زائران اربعین حسینی در موکب خدام الحسین »خطه مبارک« شهرستان فریدونکنار به دلدادگی با حضرت اباعبدالله (ع) مشغول می‌شوند.
 
خادمان حسینی فریدونکناری که از ماه‌ها قبل در انتظار فرارسیدن ایام اربعین بودند با اخلاص و علاقه بسیار در حال خدمت به زائران اربعین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۵۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساس سپاه معنویت و اعتقاد است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الیاس نجاری ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه انصار الحسین (ع) همدان ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما انقلابی مکتبی است که بر پایه قیام عاشورا بنا نهاده شده است.

وی انقلاب اسلامی را محصول اندیشه عرفانی امام خمینی (ره) دانست و بیان کرد: از آنجایی که انقلاب ما مکتبی و ارزشی است پاسدار و نگهبان آن نیز باید یک نهاد مکتبی و ارزشی باشد تا بتواند از آن به خوبی نگهبانی کند که این وظیفه بر عهده نهاد مقدس سپاه گذاشته شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان اساس سپاه را معنویت و اعتقاد دانست و عنوان کرد: پاسداران باید در راستای حفظ و ارتقا معنویت خود و خانواده کوشا باشند و بتوانند با بصیرت بر فتنه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان فائق آیند.

وی تلاش دشمنان برای از بین بردن معنویت در سپاه را در راستای تضعیف انقلاب دانست و افزود: تقویت اعتقادات در پاسداران باعث تقویت سپاه و در نتیجه تقویت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

کد خبر 6085769

دیگر خبرها

  • اساس سپاه معنویت و اعتقاد است
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • درخواست حسینی از عمره‌گزاران ایرانی برای احترام به قوانین عربستان
  • مدت زمان حضور زائران عمره و تمتع/ تأمین ارز حجاج
  • تعداد خدام کاروان حج امسال هم کاهش پیدا کرد
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • ۸۴۷ فرزند یتیم ومحسنین تحت حمایت در طرح اکرام ایتام بهشهر
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین
  • (ویدیو) رویا کجاست؟
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد