Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمود عامری سیاهویی رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی در حاشیه برگزاری مسابقات تنیس روی میز شهرستان با بیان اینکه ورزش باعث، روحیه ایثار و ازخودگذشتگی در انسان می شود، اظهار داشت: ورزش کردن اراده فرد را قوی می گرداند.

عامری سیاهویی ورزش تنیس روی میز را باعث هماهنگی بین اعصاب و تقویت مراکز عصبی دانست و افزود: ورزش تنیس موجب می شود فعالیت های فکری آسان تر صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تمرکز را مهمترین مهارت ذهنی مورد نیاز برای موفقیت در ورزش تنیس رقابت و مسابقات برشمرد.

استاد دکتر موسی جاودان از اساتید دانشگاه پیام نور ابوموسی  در این مسابقات با اقتدار کامل عنوان قهرمانی جزیره رابه دست آورد.

رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک موفقیت آمیز دکتر جاودان استاد دانشگاه، افزود: این ورزشکار استاد دانشگاه ابوموسی می باشد و پدیده ای شهرستان است که آمادگی جهت مسابقات استانی و کشوری در بین دانشگاهها و حتی غیر دانشگاهی نیز دارد.

در ادامه رضایی ملک رئیس اداره ورزش و جوانان ابوموسی ضمن تشکر از همکاری دانشگاه پیام نور حمایت خود از ورزشکاران و کسانی که علاقه مند به ورزش در تمام رشته ها می باشند حمایت کامل خود را اعلام نمود.

در پایان به نفرات برتر، اسامی به شرح ذیل جوایز اهداء شد.

نفر اول دکتر موسی جاودان

نفر دوم شعیب ذاکری

نفر سوم مجید دایری زاده

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۶۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم

سرمربی تیم تنیس زیر ۱۲ سال ایران بانوان در غرب آسیا گفت: تیم ایران پتانسیل قهرمانی آسیا را دارد. - اخبار ورزشی -

هنگامه عزیزی پس از قهرمانی شاگردانش در مسابقات غرب آسیا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تیم دختران تنیس ایران با سه ورزشکار در مسابقات غرب آسیا شرکت کرد و حضور موفقی داشت.

وی افزود: تیم زیر 12 سال کشورمان حریفان خود را شکست داد و عنوان قهرمانی را به دست آورد و سهمیه مسابقات آسیایی را کسب کرد.

سرمربی تیم ملی تنیس نوجوانان درخصوص برنامه ریزی برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: اردوهای تدارکاتی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا درنظر گرفته‌ایم همچنین تیم ملی در مسابقات تور جهانی ایران و کشورهای دیگر شرکت می‌کند.

عزیزی یادآور شد: تنیسورهای ایران در بخش تیمی سهمیه مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرده‌اند و پتانسیل کسب مقام را دارند اما باید روی آنها سرمایه گذاری شود.

قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از 12 سال غرب آسیا

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از اساتيد برتر دانشگاه پیام نور استان کرمان
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • تغییر نام جزیره ابوموسی
  • وزیر ارشاد خبر داد: تغییر نامِ جزیره «ابوموسی» به «بوموسی» و احتمال ثبت عملیات «وعده صادق» در تقویم
  • تغییر نام جزیره ابوموسی!
  • بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند/ تغییر نام جزیره ابوموسی
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند