Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@20:48:17 GMT

رنگ ۶۰ درصد گران شد + سند

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۵۶۶۲۵

رنگ ۶۰ درصد گران شد + سند

به گزارش  تسنیم، شهلا چپ نویس مدیر عامل شرکت تعاونی تولیدکنندگان رنگ با ارسال نامه ای به واحدهای تولیدی از موافقت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان با افزایش 60 درصدی قیمت رنگ، خبر داد. متن این نامه به شرح زیر است.

پیرو مکاتبات و جلسات حضوری تعاونی تولید کنندگان رنگ و انجمن تولید کنندگان رنگ ورزین ایران با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در ارتباط با افزایش نرخ ارز ، افزایش بی رویه و غیر متعارف مواد اولیه رنگ و ارائه اسناد و مدارک چند واحد تولید به سازمان مذکور، نتیجتا در جلسه مورخ 97/7/22 در سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان با حضور اعضای هیئت مدیره و کارشناسان تعاونی، انجمن، افزایش 60 درصدی قیمت های کارشناسی انجمن و تعاونی رنگ مورد تایید و مبنای سازمان  مذکور قرار گرفت و مقرر شد کلیه واحد های تولیدلیست قیمت ها خود را تا سقف 60 درصد در سامانه 124 واد نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است مسئولیت عدم ثبت در سامانه 124 و افزایش  خارج از سقف 60 درصد ارائه شده به عهده واحد تولیدی خواهد بود و در صورت پیگیری سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان خود پاسخگو خواهد بود.

 

 

منبع: فردا

کلیدواژه: سازمان حمایت اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۶۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۷ اردیبهشت؛ سکه یک میلیون تومان گران شد

به گزارش خبرگزاری مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، با افزایش یک میلیون تومانی به ۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با رشد ۶۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با ۵۰۰ هزار تومان افزایش قیمت، ۲۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و ربع سکه با افزایش ۶۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی نیز، هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران با ۸۲ هزار تومان افزایش در مقایسه با روز کاری گذشته، سه میلیون و ۳۵۵ هزار تومان معامله شد.

اونس طلا نیز به نرخ ۲ هزار و ۳۱۸ دلار رسید.

کد خبر 6098085 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • سانحه جنجالی برای X۵۵؛ کاهش کیفیت و گرانی خودروهای تولید داخل‌ + فیلم
  • افزایش ۱۵۸ درصدی میانگین قیمت یک متر خانه در تهران/ گران‌ترین و ارزان‌ترین خانه‌ها در کدام مناطق پایتخت معامله می‌شود؟
  • گزارش جدیداز قیمت مسکن در تهران/مسکن چقدر گران شد؟
  • افزایش چشمگیر مصرف انرژی‌های تجدیدپذیر در جهان
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۷ اردیبهشت؛ سکه یک میلیون تومان گران شد
  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • تعاونی‌های تولید؛ مصداق مشارکت مردم در اقتصاد
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • امنیت انرژی ایران در گرو استفاده صحیح مصرف کنندگان گاز