Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - محمدابراهيم تحسيري گفت: به‌تازگي نماد بيمه معلم بر روي تابلو بورس و سامانه کدال با موفقيت درج شد.
به گزارس پايگاه خبري نقدينه، کنفرانس خبري شرکت بيمه معلم در پنجمين نمايشگاه بانک، بورس و بيمه که در جزيره کيش با حضور خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي برگزار شد.
در اين کنفرانس خبري، محمد ابراهيم تحسيري؛ مديرعامل بيمه معلم، عباس معيني، معاونت اشخاص اين شرکت بيمه، کاوه قاضي؛ معاونت برنامه‌ريزي و توسعه بازار، سعيد گيوه‌چي؛ مدير بيمه عمر و زندگي، محمدرضا مرادي؛ مدير سرمايه‌گذاري و سهام و همچنين آزاده هراتي‌زاده؛ مدير روابط عمومي شرکت بيمه معلم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتداي اين نشست خبري، مدير روابط عمومي بيمه معلم گفت: بيمه معلم قديمي ترين شرکت بيمه خصوصي است که در دي ماه 1373با مشارکت نظام بانکي کشور تاسيس شد.
هراتي‌زاده افزود: اين شرکت بيش از 1900نماينده فروش و 59شعبه در داخل و خارج از کشور به عنوان بزرگترين بيمه‌گر دريايي در عرصه اقتصاد ملي به يک برند معتبر تبديل شده است و به عنوان يک شرکت جنرال حضوري فعال در کشور دارد و تعداد زيادي از هموطنان و به ويژه فعالان اقتصادي کشور از محصولات و خدمات اين شرکت استفاده مي کنند.
در ادامه اين نشست خبري، محمد ابراهيم تحسيري مديرعامل شرکت بيمه معلم به خبرنگاران گفت وجود سهامداران بزرگي چون صندوق ذخيره فرهنگيان با پوشش بيمه اي گسترده براي يک و نيم ميليون نفر جامعه فرهنگي و 13ميليون دانش آموز در سراسر کشور و سهامدار عمده چون شرکت کشتيراني جمهوري اسلامي ايران اعتبار اين شرکت را دوچندان کرده است.
وي با اشاره به موفقيت هاي شرکت بيمه معلم در سال گذشته گفت جذب پرتفوي بيش از 1200ميليارد توماني و رشد 30درصدي پرتفوي شرکت نسبت به سال قبل و همچنين پرداخت بيش از 700ميليارد تومان خسارت به زيان ديدگان از عملکرد موفقيت آميز شرکت بيمه معلم حکايت دارد.
تحسيري اضافه کرد: دو سال گذشته پرتفوي بيمه معلم از مرز يک هزار ميليارد تومان عبور کرده و بيمه معلم به باشگاه ميلياردي ها پيوسته است و همچنين اين شرکت در ليست يکصد شرکت برتر ايران قرار گرفته است.
وي اضافه کرد: بيمه معلم به عنوان يکصد و هشتاد و يکمين نماد معاملاتي در فرابورس درج شده و نام اين شرکت بر روي کدال قرار گرفته است.
تحسيري تاکيد کرد: کسب عنوان برترين شرکت در تدوين سند استراتژيک از بين 28شرکت زير مجموعه صندوق ذخيره فرهنگيان و دريافت گواهينامه بيمه برتر در ارائه خدمات دريايي بيمه معلم را به عنوان بزرگترين بيمه‌گر دريايي کشور مطرح کرده است.
وي گفت: دريافت گواهينامه رعايت حقوق مصرف کننده براي سومين بار متوالي از سازمان حمايت از مصرف کنندگان و توليدکنندگان کشور از ديگر موفقيت هاي اين شرکت به شمار مي‌رود.
محمدرضا مرادي؛ مدير سرمايه گذاري و سهام شرکت بيمه معلم نيز در اين نشست خبري گفت: بيمه معلم در سال 96معادل 22.7درصد سود قطعي به حساب اندوخته بيمه گذاران بيمه زندگي و سرمايه گذاري را واريز کرده است.
وي اضافه کرد: متوسط سود قطعي پرداخت شده شرکت بيمه معلم در هفت سال گذشته معادل 23درصد است که به حساب اندوخته بيمه گذاران واريز شده است اين در حالي است که بين شرکت هايي که تاکنون سود سال 96را اعلام کردند بيشترين سود قطعي را بيمه معلم پرداخت کرده است.
در ادامه اين نشست خبري، سعيد گيوه‌چي؛ مدير بيمه‌هاي عمر و زندگي بيمه معلم به خبرنگاران گفت: بازارهاي مالي شامل بازار سرمايه پول کالا به مانند بيمه نامه هاي عمر عمل مي کنند که در اين راستا با توجه به تضمين هايي که از سوي شرکت بيمه‌گر و همچنين بيمه مرکزي وجود دارد بيمه نامه عمر را با مزاياي بيشتري همراه کرده است.
وي تصريح کرد: ارائه پوشش‌هاي بيمه اشخاص اموال و مسئوليت که در بازارهاي مالي ديگر وجود ندارد از جمله حوادثي مانند نقص عضو و پوشش هاي فوت و هزينه پزشکي ناشي از حادثه امراض خاص و غيره از ديگر مزاياي بيمه هاي اشخاص و عمر و زندگي بيمه معلم است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۶۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حیدری در نشست شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان افزود: در این نشست در خصوص همراهی، همدلی و همکاری همه شرکت‌های بیمه در استان برای ارائه هرچه بهتر خدمات بیمه‌ای بحث و تبادل نظر که امیدواریم در سال ۱۴۰۳ خدمات شایسته تری را برای مردم انجام دهیم.

رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان ادامه داد: متأسفانه یکی از معضلاتی که در بین برخی خانواده‌ها پیش می‌آید، بیمه نبودن منازل مسکونی و یا امکان تجاری است که دردسر‌های زیادی را برای مردم بوجود می‌آورد.

وی خاطرنشان ساخت: در تلاشیم با اطلاع رسانی‌های بیشتر و همراهی مدیران استان بتوانیم پوشش گسترده بیمه را در استان انجام داده تا در زمان حوادث، خسارت کمتری به آن‌ها وارد شود.

دیگر خبرها

  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • انتقال موفقیت‌آمیز نمک‌گیر برقی ۶۰ تنی در نفت و گاز مارون
  • هنوز فلسطینی‌ها حق ورود به مسجدالاقصی را ندارند + ویدئو | رفتار خشونت‌آمیز صهیونیستها با فلسطینی‌ها ببینید
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان توهین آمیز مدیر نماوا
  • عملیات موفقیت‌آمیز «قسام» علیه عناصر صهیونیست در غزه
  • استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور
  • خبر مدیرعامل تامین اجتماعی درباره سن بازنشستگی
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • جراحی موفقیت‌آمیز خونریزی مغزی کودک در شهر مرزی سراوان