Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست زندان رجایی شهر گفت: ۹۲ عدد کارت الکترونیکی سوابق مدارک مهارت آموزی از سوی سازمان فنی حرفه ای صادر و از طریق سالن ملاقات زندان رجایی شهر تحویل خانواده‌های مددجویان شد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی زندان رجایی شهر، «ضیایی»، سرپرست زندان رجایی شهر با اشاره به اینکه ۹۲ مددجوی رجایی شهر کارت الکترونیکی سوابق مهارت آموزی دریافت کردند، گفت: کلیه سوابق مدارک فنی حرفه‌ای اخذ شده هر مددجو در کارت الکترونیکی موجود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مددجویان پس از آزادی می‌توانند از تسهیلات اخذ وام از طریق ارائه کارت الکترونیکی جهت ایجاد اشتغال بهره مند شوند.


سرپرست زندان رجایی شهر ادامه داد: از مهمترین عواملی که سبب کاهش آسیب در زندان شده و نقش اصولی در اصلاح و تربیت زندانیان داشته مقوله حرفه آموزی است که تداوم این امر سبب اشتغالزایی در راستای بازسازی شخصیت و اجتماع پذیری آنان می شود.


ضیایی هدف از آموزش دوره های فنی حرفه‌ای را افزایش درک، سلامت روانی، ارتقاء آگاهی، مهارت یابی، بهبود روابط اجتماعی و مناسبات انسانی مطرح کرد و افزود: نقش بارز این امر در بخش فنی حرفه ای سبب تغییرات اجتماعی وفرهنگی زندانیان پس از آزادی می شود.


وی گفت: زندانیان با حضور و شرکت در کلاس‌های فنی حرفه‌ای که طی همکاری اداره فنی حرفه‌ای استان البرز دایر شده می توانند با فراگیری حرفه و اخذ مدرک معتبر فنی حرفه ای شغل مناسبی را بعد از آزادی کسب کنند.


بر اساس این گزارش، کارت‌های الکترونیکی صرفا به مددجویانی اعطاء شده که موفق به گذراندن چندین دوره فنی حرفه‌ای در رشته‌های مختلف شده‌اند./

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین بیرجند مرز مهران زائران اربعین حسینی مجلس شیراز اردبیل موکب اربعین زندان رجایی شهر مددجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۶۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، فخرالدین معصوم‌زاده با اعلام اینکه دریافت کرایه نقدی از سوی رانندگان بخش ملکی و خصوصی در تمامی مسیرها تحت هر عنوان ممنوع است، افزود: واحدهای گشت نظارتی اداره نظارت بر اتوبوسرانی موظف شدند تا به این موضوع با جدیت ورود کرده و موضوع را گزارش کنند.

وی با اشاره به اینکه پرداخت کرایه اتوبوس‌های عمومی در ناوگان اتوبوسرانی ارومیه، صرفاً می‌بایست با کارت بلیت الکترونیکی صورت گیرد، اظهار کرد: تمهیداتی اندیشیده شده که شهروندانی که به هر دلیل فاقد کارت بلیط الکترونیکی هستند بتوانند از راننده اتوبوس آن را تهیه کنند.

معصوم‌زاده با تأکید بر اینکه سیستم بلیت الکترونیک، سال‌هاست در شبکه اتوبوسرانی ارومیه با موفقیت در حال فعالیت است و تنها روش دریافت کرایه در ناوگان، استفاده از کارت بلیت است از عموم شهروندان درخواست کرد که با توجه به ممنوعیت پرداخت نقدی به رانندگان، برای سوار شدن در اتوبوس از پرداخت وجه نقد تحت هر عنوان خودداری کرده و صرفاً از کارت بلیت الکترونیکی استفاده کنند.

وی با اشاره به تعداد محدود باجه‌های شارژ کارت بلیط الکترونیکی به دلیل کمبود نیروی انسانی، ادامه داد: عمده باجه‌های شارژ کارت‌های بلیط الکترونیکی در هسته مرکزی شهر مستقر بوده و در آینده نزدیک برای سهولت در افزایش اعتبار کارت‌های بلیط الکترونیک اقداماتی صورت می‌گیرد که شهروندان بدون مراجعه به جایگاه‌های مذکور، موفق به افزایش اعتبار کارت‌های خود شوند.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد: اگر شهروندی تخلفی را در خطوط اتوبوسرانی مشاهده کرد و رانندگان اقدام به دریافت پول نقد کردند، می‌تواند با ارائه شماره اتوبوس به سامانه ۱۳۷ مراتب را گزارش کرده و پیگیر موضوع باشند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896664

دیگر خبرها

  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • فرآیند مهارت‌آموزی در مهدیشهر با عنایت اعتباری دولت سیزدهم تکمیل می‌شود
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • خبر مهم برای سربازان و کسانی که کارت پایان خدمت ندارند !
  • دانش آموزان صدر نشین مهارت آموزی در خراسان جنوبی