Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@23:48:46 GMT

نتیجه ال کلاسیکو بدون مسی و رونالدو

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۵۷۰۰۵

نتیجه ال کلاسیکو بدون مسی و رونالدو

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، بارسلونا یک‌شنبه‌ شب در هفته‌ دهم لالیگا به مصاف رئال مادرید می‌رود. این نخستین ال کلاسیکو پس از ۳۹۷۵ روز است که کریستیانو رونالدو و لیونل مسی حضور ندارند.

بزرگ‌ترین دوئل فوتبال اسپانیا بدون ستاره‌های پرتغالی و آرژانتینی برگزار خواهد شد. نبود این دو بازیکن  ال کلاسیکو را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع در آمار مشخص است. در حضور این دو بازیکن دیدارهای رئال مادرید و بارسلونا در قرن ۲۱ پر گل تمام شده است و در نبودشان تماشاگران شاهد گل‌های کمتری بودند.

از سال ۲۰۰۰ تا به امروز  ۳۷ ال کلاسیکو برگزار شده است که در آن مسی، رونالدو یا هر دو حضور داشتند و فستیوال گل به راه انداختند. در مجموع ۱۳۰ گل به ثمر رسیده است. یعنی میانگین ۳.۵۱ گل در هر ال کلاسیکو به ثبت رسیده است. در نبودن آنها تنها ۱۵ گل به ثمر رسیده است یعنی میانگین ۲.۴۶ گل.

مسی در ۶۵ درصد گل‌های تیمش تاثیرگذار بوده است و در این فصل در پاس گل در صدر قرار دارد. او با به ثمر رساندن هفت گل دومین بازیکن برتر لالیگا در این زمینه  محسوب می‌شود. مهاجم آرژانتینی در طول دوران ورزشی‌اش ۲۶ بار دروازه‌ رئال مادرید را باز کرده است. رونالدو فصل گذشته توانست دروازه بارسلونا را باز کند. او در مجموع ۱۸ بار دروازه آبی‌ اناری‌ها را باز کرده است که ۱۳ گلش در نوکمپ به ثمر رسیده است. با این حال  کاتالانی‌ها می‌توانند فردا شب با خیال راحت بازی تیم‌شان را دنبال کنند چون دیگر رونالدو برای مادرید بازی نمی‌کند.

ال کلاسیکوی بدون مسی و رونالدو یک ال کلاسیکوی متفاوت خواهد بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۷۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال اسپانیا داوران هفته سی و دوم لالیگا را اعلام کرد. هفته ای که در آن دیدار دو تیم برتر لالیگا یعنی رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

ال‌کلاسیکو یکشنبه آینده، ساعت 22.30 به وقت تهران، برگزار می شود و قضاوتش برعهده سزار سوتو گرادو خواهد بود. داور VAR نیز سانچز مارتینز است.
پس از پنج فصل حضور در لالیگا، سوتو گرادو اولین ال‌کلاسیکوی خود را به عنوان داور اصلی تجربه خواهد کرد. او دو بار داور VAR ال کلاسیکو بوده که در یکی از آنها آبی و اناری ها 2-1 پیروز شدند و در دیگری سفیدپوشان در سوپرجام اخیر اسپانیا 4-1 برنده شدند.

سوتو گرادو در این فصل سه بار برای رئال مادرید سوت زده است، یک تساوی مقابل بتیس و دو پیروزی مقابل لاس پالماس و رئال سوسیداد.

دیگر خبرها

  • پائو کوبارسی: از بچگی آرزوی بازی در ال‌کلاسیکو را داشتم؛ با ۲۰۰ درصد توان‌مان بازی ‌می‌کنیم
  • رونالدو نباشد النصر پنالتی را هم گل نمی‌کند!‏
  • در آستانه ال‌کلاسیکو: کاپیتان رئال تمرین نکرد
  • رئال مادرید بیش از دو برابر بارسلونا به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است
  • هشدار ژاوی به بازیکنان بارسلونا درباره ال‌کلاسیکو
  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • درخواست لاپورتا از ژاوی: لیگ قهرمانان را فراموش کن و به فکر ال‌کلاسیکو باش!
  • حرکات تکنیکی و مهارت های تماشایی بازیکنان بارسلونا در ال کلاسیکو / فیلم
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟
  • عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم