Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسن عابدی در آیین بهره برداری، افتتاح و تجهیز هشت طرح ورزشی در مجموعه ورزشی شهدای روستای طایقان قم، افزود: حمیات از ورود بخش خصوصی در تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی، توفیق های زیادی برای توسعه زیرساخت های ورزشی همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به وجود چهار هزار طرح نیمه تمام ورزشی در کشور گفت: دولت در تلاش برای تکمیل و بهره برداری از این طرح هاست که در این راستا نقش بخش خصوصی می تواند تعیین کننده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مجموعه سوارکاری صالحین که کلنگ احداث آن امروز با حضور استاندار قم به زمین زده شد از جمله مجموعه های ورزشی است که توسط بخش خصوصی احداث شده و به بهره برداری می رسد.

عابدی بیان کرد: این مجموعه سوارکاری ظرفیت 48 راس اسب را دارد و در نزدیک روستای طایقان با مساحت 2 هکتار و اعتبار 110 میلیارد ریال، دارای رستوران، کافی شاپ، پیست دوچرخه سواری کوهستان و استخر روباز است که تا پایان سال 97 به بهره برداری می رسد.

وی با بیان این که سرانه فضای ورزشی در بخش سلفچگان بیش از 3 متر مربع است گفت: این بخش با چهار سالن سرپوشیده، پنج زمین ورزشی و 14 خانه ورزش روستایی دارای سرانه ورزشی بسیار مناسبی است که با برنامه ریزی انجام شده تعداد خانه های ورزش این بخش تا پایان امسال به 25 مورد افزایش می یابد.

عابدی ادامه داد: در 2 سال گذشته، 60 خانه ورزش روستایی در استان قم تجهیز و افتتاح شده که با همکاری شوراها و دهیاران، این آمادگی وجود دارد تا برای روستاهای فاقد سالن و امکانات ورزشی، زیرساخت های مناسبی ایجاد شود.

وی نگهداری اماکن ورزشی را تنها مشکل روستاها دانست و گفت: طرح های ورزشی روستایی با اعتبارات دولتی و بیت المال احداث و تجهیز شده است، به همین دلیل باید نهایت دقت در حفظ و نگهداری و استفاد بهینه از این سالن ها صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بخش خصوصی دولت قم کوهستان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۷۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مهرداد اصغری، مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مرکز و جنوب استان اردبیل در اظهار کرد: واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در شهرستان نمین با حمایت بنیاد برکت به بهره‌برداری رسید و فاز توسعه این واحد نیز پس از سال‌ها تعطیلی احیا شده و به چرخه تولید بازگشت.
وی افزود: با بهره‌برداری از این واحد تولیدی در حال حاضر برای ۴ نفر فرصت شغلی مستقیم ایجاد شده است.
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت بیان کرد: طی ۵ سال گذشته از ۶ هزار طرح اشتغال‌زایی در سطح استان اردبیل حمایت شده است که سهم شهرستان‌های مرکزی و جنوبی استان از این میزان ۴ هزار و ۴۰۰ طرح با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است.
اصغری ادامه داد: بنیاد برکت طرحی به نام زنجیره سبز دارد که هدف آن حمایت از تولید محصولات کشاورزی است که به امنیت غذایی ختم می‌شود.
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مرکز و جنوب استان اردبیل تصریح کرد: سقف تسهیلات بنیاد برکت برای طرح‌های خوداشتغالی ۱۵۰ میلیون تومان است که این رقم در حوزه‌های کشاورزی، شیلات و دامداری تا ۳۰۰ میلیون تومان نیز افزایش می‌یابد و بازپرداخت آن به شکل تنفس‌دار هر ۶ ماه یکبار انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد