Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@16:34:57 GMT

کشته شدن عابر پیاده در بزرگراه قم-سلفچگان

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۵۷۲۵۶

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سرهنگ مختار پناهی در تشریح این خبر اظهارداشت: نیمه شب گذشته برابر گزارش مرکز پیام، مبنی بر وقوع تصادف در بزرگراه "قم –سلفچگان" در کیلومتر 21 بلافاصله مأموران پلیس راه و انتظامی برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

رئیس پلیس راه استان اظهار کرد: در این حادثه مسافر یک دستگاه اتوبوس از عرض بزرگراه عبور کرده و خودرو سمند با آن برخورد می‌کند که متاسفانه وی بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پناهی علت حادثه را برابر نظر کارشناسان این پلیس، "عدم توجه به جلو راننده سمند ناشی از خستگی و خواب آلودگی" اعلام کرد.

رئیس پلیس راه استان قم ضمن تاکید بر رعایت سرعت مطمئنه در هنگام رانندگی، خواست تا رانندگان از هرگونه سرعت و سبقت غیر مجاز ،استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی، انحرافات ناگهانی و رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کرده تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بزرگراه پلیس راه استان تصادف تلفن همراه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۵۷۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت زیرگذر عابر پیاده بلاک کرج کردان برای عبور ایمن شهروندان

تین نیوز

مدیرکل راه آهن تهران گفت: باتوجه به عبور ناایمن شهروندان و دانش آموزان چند مدرسه از خطوط ریلی بلاک کرج کردان در محدوده مهرشهر کرج، ظرف مدت یک روز زیرگذر در این محدوده احداث شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت راه آهن، علی کاظمی منش، مدیرکل راه آهن تهران گفت: با توجه به عبور نا ایمن شهروندان و دانش آموزان چند مدرسه از خطوط ریلی بلاک کرج کردان در محدوده مهرشهر کرج، ظرف مدت یک روز زیرگذر در این محدوده احداث شد.

در این عملیات، خاک برداری به میزان ۱۰۰ مترمکعب و نصب ۱۲ عدد باکس بتنی پیش ساخته، انجام و کارهای تکمیلی صورت گرفت و با برنامه ریزی به عمل آمده هیچ تداخلی در سیر قطارها ایجاد نشد.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح ضمن تسهیل و ایمن سازی عبور و مرور شهروندان، خطر برخورد با قطار نیز به میزان چشمگیری کاهش می یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت
  • ساخت زیرگذر عابر پیاده بلاک کرج کردان برای عبور ایمن شهروندان
  • ورود نسل جدید پل‌های عابر پیاده به تهران
  • واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت
  • بزرگراه‌های خطرناک تهران کدامند؟